maandag 3 maart 2014

Themadag #32: Studio Light

Een themadag betekent: meer dan een kaartje. Meestal drie, vandaag twee. De eerste kaart maakte ik in opdracht, het moest een bedankkaart worden en in de rest werd ik vrij gelaten. Dit werd hem, hij is goed ontvangen. :)


Het tweede kaartje is er een om mijn eigen voorraad verjaardagskaarten weer even aan te vullen:


Heerlijk papier, ik ben het nog lang niet zat!

Gebruikte materialen:
- Papier: Studio Light
- Tekst: Eline's Dutch sentiments / Joy!Crafts
- Bloemen: Nellie Snellen
- Plakparels
- Touw: Different Colors

11 opmerkingen:

  1. Hey Miranda, weer een beetje bijgeslapen? Mooie kaartjes heb je gemaakt, erg mooi papier! Ik vind de tweede helemaal super, met de vlaggen-lijn, echt leuk! Fijne week! Groetjes, Miranda v.d.W.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze zijn weer leuk!
    Ga vooral zo door met dat papier!
    Want ik ben jouw creaties ook nog lang niet zat ;-)
    Hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ze zijn allebei heel geslaagd ! mooie kleurtjes, mooi afgewerkt
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaartjes zijn het geworden, en het is inderdaad heel mooi papier. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaarten zijn het geworden! De verjaardagskaart is mijn favoriet! Máar de andere is ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Papier blijft mooi hè?! Ik moet er ook weer eens wat mee gaan doen! Je vlaggetjes zijn erg leuk! groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuke kaartjes met dit mooie papier Miranda!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vet mooi papier en mooie kaartjes heb je er van gemaakt :D

    groetjessssssssss

    vera

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Papier is zeker gaaf! Mooi van kleur en het levert twee gave kaartjes op.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende kaarten Miranda, ik vind ze supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Allebei superleuk! Dat papier is echt tof he :-), leuke kleurencombi. Ik heb er van de week ook een kaartje mee geplaatst, weer heel anders! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!