donderdag 13 maart 2014

Themadag #34: Mannenkaarten

Een week of twee terug was ik met vriendinnen in een kringloopwinkel. Ik wist toen ik over de boekenafdeling liep wel wat ik wilde hebben: een oud boek en een oud muziekboek. Voor nog geen vijf euro kocht ik drie mooie oude, (licht) vergeelde exemplaren. Ik ging er die zondag meteen mee aan de slag, want ik wist al dat die leuke muziekpapiertjes een achtergrond van een kaart gingen opleuken. Ik combineerde het met het stoere papier van My Mind's Eye, dus dat werden meteen weer wat mannenkaarten voor de voorraad.



Het idee voor het 'doorkijkje' vond ik HIER

Gebruikte materialen:
- Papier: My Mind's Eye (Lost & Found - Record it, Antique)
- Muziekpapier: oud bladmuziek
- Tekststempels: Hero Arts
- Poststempel: Eline Pellinkhof (Air mail)
- Ster: My Favorite Things
- Dymo lettertang
- Fineliner
- Nietjes

12 opmerkingen:

  1. Gaaf idee om daar kringloopwinkelboekenpapier voor te gebruiken! De bovenste is mijn favoriet.
    Fijne dag, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke stoere kaartjes zijn het geworden. Ook de stempels met de letters zijn erg gaaf! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi, hoi, wat een gave serie heb je er van gemaakt! Leuk zo met dat muziekpapier! Leuk idee! Mijn voorkeur gaat ook uit naar de bovenste kaart! Groetjes, Miranda v.d.W.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Heb zelf wel eens met een oud boekje een fotoboekje gemaakt. Blijft leuk, dat oude vergeelde papier met die "ouderwetse" teksten.
    groetjes, Bernadet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn weer om in te lijsten. Super stoer gemaakt! Zo leuk wat je bij een kringloop winkel, of vlooienmarkt allemaal kan vinden.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke, geslaagde kaartjes !
    fijne dag nog,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee om dat voor kaartjes te gebruiken en wat zijn ze schitterend mooi geworden Miranda. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk!! Zo heb je meteen weer een mooie serie in de voorraad.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Stoer effect! Ideaal om de kringloop voor dit soort doeleinden te plunderen ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een inspiratie weer! Ik gebruikte al wel muziekboeken voor bijv. het maken van doosjes, of sfeerlichtjes. maar dit is ook een gaaf idee! (met dat doorkijkje, ga ik ook 's proberen!)
    Groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaarten! Vind vooral de eerste heel stoer!!

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!