vrijdag 21 maart 2014

tHEMA-dag #5

Deze HEMA-washi-week sluit ik af met een hartje. Van washitape, uiteraard. Ik maakte eerder al eens een kaart met een hart van washitape, maar door DEZE pin (originele blogpost vind je HIER) werd ik geïnspireerd de tapejes net even op een andere manier te plakken. De tekst vervolgens óp het hart stempelen durfde ik niet zo goed (ik ben toch wat handiger in het gebruik van clear stamps dan in het gebruik met houten stempels), dus ik besloot voor een andere - misschien nog wel mooiere - optie te kiezen. Ik maakte een strook van vellum en stempelde daar de tekst op. Door twee kleine gleufjes aan de zijkanten van de kaart te maken, kon de strook vellum mooi doorlopen naar de binnenkant van de kaart. En ja, die zwarte randjes hé... bijna net zo een grote liefde als voor washitape. ;-)


Dit was 'm dan, de tHEMA-week. Wees gerust, deze rolletjes verdwijnen heus niet in een doos onderin de kast (daarvoor is mijn tapehuis mét 'garage' - ja echt, dankzij mijn moeder - natuurlijk ook veel te leuk). Maar ik heb ondertussen alweer allerlei nieuwe creaties gemaakt die ik ook graag wil laten zien. Met andere tapejes (hihi), maar uiteraard ook zonder tapejes. Ik hoop dat jullie net zo genoten hebben van het kijken naar de kaartjes, als dat ik had bij het maken er van! Bedankt voor jullie bezoekjes en leuke reacties!

Gebruikte materialen:
- Washitape: HEMA
- Tekst:  stempel HEMA
- Fineliner: HEMA
- Vellum: Action

18 opmerkingen:

  1. Hij is weer super leuk deze tHEMA kaart wat je zoal niet kan doen met washi-tape
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Miranda, weer zo'n gaaf kaartje! Echt mooi gedaan! Vind het vellum erg leuk eroverheen en dan idd. die zwarte randjes maken hem helemaal af! Ik vond je tHema-week superleuk en heb weer leuke ideetjes bij je opgedaan! Fijn weekend! Groetjes, Miranda v.d.W.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Moest even zoeken naar je hart, maar ja, het is dan ook nog vroeg ;) Natuurlijk zie ik het nu! En hart van tapejes, gaaf! En de tekst op vellum staat zeker mooi. Mooi ook om het vellum door gleufjes aan de achterkant te bevestigen. Jammer dat je tHEMA-week al voorbij is. Kun je er niet nog een tHEMA-weekendje aan vast plakken?
    Fijne dag, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, aan inspiratie geen gebrek, maar tijd hé... anders had ik zo een twee-wekelijkse-Hema-reeks gemaakt. ;-) Maar komende blogberichten nog genoeg tapejes, en ook weer even wat papiertjes. Die HEMA-tapejes belanden vast ook wel weer snel op een nieuwe creatie. ;-)

      Verwijderen
  4. Ook weer zo'n gave kaart! Ik ben ook wel benieuwd naar je andere creaties!
    Groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh mooi!! Het wordt voor mij ook eens tijd een fineliner aan te schaffen denk ik :):)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaaaaaaaffffff Miranda! Ben er weg van!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je tapet er maar lekker op los jij. Deze vind ik erg leuk, en mooi door het vellum over het tape heen. Leuk effect!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou Miranda wij hebben in ieder geval erg genoten van je prachtige tape kaartjes! Wij zijn alweer nieuwsgierig naar wat je allemaal nog meer in petto hebt :)

    Een fijn weekend
    en lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zie je kaartjes steeds voorbij komen op facebook. Ook deze is weer zo leuk!
    Fijn weekend alvast.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze is erg leuk geworden, mooi met dat vellum!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou, die tHemaweek is super geslaagd, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind deze kaart weer helemaal super!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jammer hoor, dat deze week alweer voorbij is. Kunnen we niet afspreken dat deze week wat extra dagen heeft...nou ja, de kaarten zijn in ieder geval weer super leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk, zo'n themaweek met allemaal mooie kaartjes. Mag je vaker doen hoor! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!