maandag 17 maart 2014

tHEMA-dag #1

Ik heb regelmatig themadagen op mijn blog, dit keer wijd ik een gehele week aan een thema: de HEMA. Dat worden dus... tHEMA-dagen! Ik kocht van het weekend namelijk nieuwe rolletjes washitape in deze winkel en ging, samen met nog wat andere HEMA materialen die ik al in mijn bezit had, aan de slag om vijf verschillende kaarten te maken. Vandaag kaart nummer één. Geen vernieuwende uitwerking, wel een hele mooie om de tapejes heel duidelijk te introduceren! Kijk maar eens hoe leuk ze zijn:


De komende dagen plak ik de stukjes en stroken tape op een manier waarop ik ze eerder nog niet plakte, dat was een leuke uitdaging. Komen jullie gluren of het mij is gelukt?

Gebruikte materialen:
- Washitape: HEMA
- Tag: stempel HEMA
- Fineliner: HEMA
- Tekst: Marianne Design
- Lint

13 opmerkingen:

  1. Hey Miranda, nog gefeliciteerd met het winnen van de Hema-cadeaukaart! Leuk! Je kaartje ziet er weer erg mooi uit, leuk zo die tapejes! Mooie kleurtjes! Ben benieuwd naar de volgende kaartjes, echt een leuk idee zo'n tHema week! Tot morgen! Groetjes, Miranda v.d.W.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk! Ik ben ook dol op de Hema! Die tag heb ik ook en ik zit ak langere tijd na te denken hoe ik die kan gebruiken en nu bij het zien van jou kaart loopt mijn hoofd over van ideetjes :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk titel ;), en gefeliciteerd met het winnen van de kado kaart! Vrolijke kleuren tape, ik ben benieuwd naar het vervolg...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk thema, (leuke woordspeling ook :)! Ik ben benieuwd wat je nog meer voor moois gaat maken..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke vrolijke kleurtjes zijn het. En dus ook een vrolijk kaartje. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke manier om ze te verwerken,het is een mooi fris kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk! Ik word altijd blij van je kaartjes! Zo leuk!! Morgen maar eens naar de Hema ;)

    Liefs Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk! Dit moet ik naruurlijk volgen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super eerste kaart! Je maakt het spannend voor wat nog volgt, ik houd je blog in de gaten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk, vrolijk kaartje! Tof om zo'n prijs te winnen, daar komen gave kaartjes van :)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk hoor! Niet te moeilijk en wel lekker vrolijk!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk zo'n Hema weekje, deze begint in ieder geval al lekker kleurig. Toppie.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een supervrolijk kaartje Miranda, ik vind hem top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!