zondag 9 maart 2014

Succes

Een vriendin van mij gaat de sportieve uitdaging aan om vijf kilometer te hardlopen. Dat is een heel eind als je nog niet zo heel lang hardloopt, dus ik vind het geweldig dat ze het gaat doen. Vandaag is de grote dag, ik stuurde haar van te voren dit kaartje om haar succes te wensen aangezien ik niet aan de finish kan staan. Ik zit waarschijnlijk nog aan een Belgische wafel, terwijl mijn vriendin zich in het zweet over de finish werkt. (Juist, mijn negen jarige liefdes jubileum vier ik in België met een weekendje Brussel.)  Ik baseerde het kaartje op DEZE kaart die ik eerder maakte. 


Gebruikte materialen:
- Washitape: Hema, Action
- Letters/cijfer: My Favorite Things
- Dymo lettertang
- Fineliner


9 opmerkingen:

  1. Met zo'n kaartje moet ze het zeker gaan halen! Hij is leuk.
    Jullie nog veel plezier in Brussel, helemaal feestelijk met dit lekkere weer.
    groetjes, Bernadet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super! en je kaartje van hier onder is ook helemaal te gek!! Gefeliciteerd met jullie 9jarige jubileum :) wat leuk zeg een weekendje brussel!
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief dat je daar nog aan dacht.
    Heel mooi suc6 kaartje!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Miranda, leuk weekend gehad in Brussel? Het weer werkte wel mee, heerlijk hoor! Je kaartje is erg leuk geworden! Groetjes, Miranda v.d.W.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Het was super leuk in Brussel, met inderdaad heerlijk weer!

      Verwijderen
  5. Knap van je vriendin! Leuk zo'n suc-6 kaartje, dat motiveert enorm! Leuk weekend gehad in Brussel?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuke kaart Miranda!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tof kaartje! En leuk dat jullie naar Brussel waren, leuke stad! Heb er zelf vijf maanden stage gelopen :-)

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!