donderdag 20 maart 2014

tHEMA-dag #4

Welkom op tHEMA-dag nummer vier! Vandaag een kaartje die heeeeeeeeeeel snel te maken is, in vijf minuten kan hij klaar zijn. En dat is natuurlijk reuze handig als je snel een kaartje nodig hebt. Of als je naast washitape verliefd bent op vlaggetjes (guilty!), dan is een kaartje met vlaggetjes-tape (hieha!) al snel goed! Speelse lijntjes met een fineliner langs de rand, drie stroken washitape plakken, tekst maken met de lettertang... ping! Vijf minuten! Je moet er van houden... ik doe dat. ;-)


Morgen sluit ik deze tHEMA week af met een washi-hartje. <3

Gebruikte materialen:
- Washitape: HEMA
- Fineliner: HEMA
- Tekst: lettertang HEMA

5 opmerkingen:

  1. Hey Miranda, 2 verslavingen in 1 klap ( of 5 minuten) verwerkt op je kaartje! Leuk gedaan! Jammer dat het morgen alweer de laatste dag is! Groetjes, Miranda v.d.W.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vlaggetjestape! Dat is nog eens een uitvinding ;) Gaaf resultaat.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is weer mooi Miranda.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk weer! En zo heb je een snel en vrolijk kaartje!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!