zaterdag 26 mei 2012

Zomaar

Naast een feestje, heeft het lekkere weer me er de afgelopen dagen van weerhouden om te gaan knutselen. Ik woon aan het strand, dus dat was afgelopen donderdag op mijn vrije dag al heerlijk vertoeven op het strand. Goed ingesmeerd met een speciale zonnebrandcreme ging ik op pad, om dit jaar eens niet te verbranden op het strand. Leuk geprobeerd, maar de speciale zonnebrandcreme heeft zijn werk helaas niet goed gedaan. Na drie uurtjes strand zag ik in de avond dat ik ontzettend ben verbrand. De volgende dag dus maar een spray gehaald om de ergste roodheid en pijn te verzachten, bleek vanmorgen dat ik daar weer allergisch voor ben. Oftewel: vandaag en de komende dagen is het lekkere weer dus een reden om uit de zon te blijven... Dan maar knutselen. ;-)

Vandaag heb ik twee simpele, maar vrolijke kaarten gemaakt. Ik kreeg het verzoek om mijn collectie aan te vullen met kaarten zonder speciale reden, "zomaar" kaartjes. Ik was zo lekker bezig, dat ik meteen maar twee soortgelijke kaarten heb gemaakt. Het papier van beide kaarten komt bij de Kruidvat vandaan. De stikrandjes heb ik gemaakt met de Sew Easy.

De eerste kaart:


De mooie vlinders zijn stickers, waarvan je de vleugels
omhoog kunt klappen voor een leuk 3d effect.

Kaart twee:

 
De vrolijke kleuren passen wel bij het huidige weer, vind je ook niet?

Beide kaarten komen in de Creatiewinkel.

Ps. Twee condoleance kaarten die ik eerder heb gemaakt, staan nu ook in de Creatiewinkel.

6 opmerkingen:

  1. Hoi Miranda

    Ze zijn allebei schitterend en de vrolijke kleuren passen idd goed bij het weer.
    Wel balen dat je toch zo verbrand bent.
    Fijn pinksterweekend.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pfff en dat doet zo'n zeer verbranden, maar heb je meteen wel weer tijd om deze mooie kaartjes te maken. Ze zijn weer prachtig!
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Nicht! Ik vraag om 'zomaar' kaarten en voilá..ze zijn er!
    Leuk hoor met die vlindertjes...ik koop ze wel.Enne...dat verbranden zit in de familie...morgen gaan we wel samen als 2 oude wijffies in de schaduw met factor 50 en een zonnebril op zitten hihi
    Nou...gezellige dag xxx Tanja.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En voila... ze waren ook zo weer verkocht! Bedankt! :)
      Heb je wijs in de schaduw gezeten met 2e Pinksterdag? Zoals je hebt gemerkt, ik had er even geen zin in. Zit nog steeds onder de jeukende bultjes (wel wat afgenomen gelukkig) een daarbij ben ik nu ook aan het vervellen, zelfs in mijn gezicht. Geen gezicht haha. Nou ja, gaat wel weer over!

      Verwijderen
  4. Mi, deze kaartjes zijn ook weer erg mooi geworden!
    (het zal je niet verbazen, maar vooral de kaart met vlinders vind ik erg leuk)

    Goed dat je handen niet zijn verbrand en je nog wel kon knutselen..
    Nogmaals heel veel sterkte, ik hoop dat het morgen minder is en de pilletjes en smeersels hun werk doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor de leuke reacties! Van mijn verbrandde velletje heb ik gelukkig geen last meer, alleen de allergische reactie op Calendulan Zon moet nog afnemen... (jeuk!). Langzaamaan wordt het allemaal iets minder bulterig en jeukerig.

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!