vrijdag 18 mei 2012

Liefs Uit Holland

Inge Blom is een ontzettend creatief mens en - niet geheel onbelangrijk - ze maakt met haar creatieve uitspattingen ontzettend leuke dingen. Ik volg haar weblog al een tijdje, zodat ik elke nieuwe creatie van haar hand makkelijk kan bewonderen. Ze heeft een tijdje terug ook een eigen boekje uitgebracht 'Liefs uit Holland', waarin vrolijke en leuke producten staan die zij heeft gemaakt met rood, wit en (juist!) blauw materiaal. Mijn moeder heeft me dit boekje pas cadeau gedaan (thank you very much!) en nu kan ik dus ook op die manier genieten van allerlei leuke inspirerende ideeen. Inge verzamelt creaties die zijn gebaseerd op haar ideeen uit haar 'Liefs uit Holland' boekje en ik ben zo bijdehand geweest om een van mijn creaties met haar te delen. En nu het leukste gedeelte: mijn kaart staat nu op haar weblog! *Trots* Benieuwd? Neem HIER eens een kijkje. En als je dan toch al op haar weblog bent, geniet dan meteen even van al het moois dat ze de afgelopen tijd heeft gefreubeld!


Binnenkort deel ik weer een kaart met jullie, met inspiratie uit dit leuke boekje!
Hiervoor moet ik echter nog even wachten op mijn bestelde Dymo lettertang.

3 opmerkingen:

  1. Hoi Miranda

    Wat leuk dat je kaartje geplaats is op haar blog, zij maakt inderdaad mooie kaarten, ze heeft echt een eigen stijl. Je kaartje is super.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het begin van een internationale doorbraak. Leuk kaartje, lekker vrolijk met al die hartjes.

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!