donderdag 3 mei 2012

Hoera, 65 jaar

Ik kreeg weer een leuke opdracht binnen! Ik mocht een kaart maken voor een collega, haar ouders vieren binnenkort feest voor hun 65e verjaardag. De kaart moest vooral lekker vrolijk worden, dus knalrood en geel leken me daar wel geschikte kleuren voor. Het papier komt uit een block van de Kruidvat.


Een strakke kaart met veel vlakken, maar ook wat speels door alle 'vaandels' die vanuit alle hoeken van de kaart komen. Mocht je denken: wat een lelijke vraagtekens op de kaart... dat klopt. ;) Onder de vraagtekens staan namen, maar die heb ik voor de zekerheid nog even verstopt omdat de verjaardag nog moet komen.

Het is wel afkicken zo na mijn vakantie, om niet meer dagelijks te kunnen freubelen en twee a drie kaarten per dag te kunnen maken. Dus nu geniet ik maar extra van de ene kaart die ik wel af heb kunnen  maken! Ik hoop de ontvanger ook. :)

Edit 26-05: Het feestje is vanavond, dus de vraagtekens heb ik van de kaart gehaald.

2 opmerkingen:

  1. Leuke kaart zeg! En klopt... Ik dacht het inderdaad, waarom staan er vraagtekens op de kaart. Goed dat je het er even bij zet. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je! Haha, ja... die vraagtekens op de kaart zouden de kaart niet veel goed doen. ;)

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!