zondag 20 mei 2012

Jubileum: 40 jaar getrouwd

Vanmiddag heb ik een feest van mijn oom en tante. Eerder dit jaar waren ze maar liefst veertig jaar getrouwd! Prachtig toch! Ik heb in een vorig blogbericht al een kleine sneakpeak van de kaart laten zien, maar vandaag kan ik hem dus in zijn geheel showen.

Het was even passen en meten, want het plaatje van de Forever Friends beren is vrij groot. Maar dat weerhield me er niet van om hem te gebruiken, ik vind hem te leuk en toepasselijk voor deze gelegenheid. De kleine labeltjes waar de gouden cijfers en letters op staan, zijn gemaakt met ponsen van Nellie Snellen (Alfabet Clippunches). Hartstikke leuk met een lintje er door heen.

Omdat het papier op de achtergrond vrij druk is, heb ik geen extra vakken met papier toegevoegd. Om het geheel af te maken en nog een beetje op te vullen, heb ik wel nog een stikrandje (gemaakt met de Sew Easy) gemaakt.

Op nog vele gelukkige jaren!

1 opmerking:

  1. Hoi Miranda

    Wat een lief kaartje heb je voor je oom en tante gemaakt, deze beertjes doen het altijd goed. Leuk ook met die labeltjes.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!