donderdag 3 mei 2012

Een nieuwe woning

Mijn zusje wilde graag een originele kaart voor haar vriendin die in mei in haar nieuwe woning trekt. De kaart is al een tijdje af, maar nu kan ik hem ook eindelijk laten zien. 

De creatable van Marianne Design (Amsterdam) doet het erg leuk op een verhuiskaart.
De letters (oud vel Eline Pellinkhof) komen een klein beetje naar voren.

De toepasselijke bedel (gekocht bij Pipoos) van een sleutel
heb ik vastgemaakt in het stikrandje.

Het is eigenlijk een heel simpel kaartje, het komt weinig voor dat ik slechts een vel als achtergrond gebruik. Maar voor deze kaart vind ik de achtergrond druk en gezellig genoeg, dus ik heb het er zo bij gelaten. Het is trouwens een vel uit een block van Bo Bunny's, prachtig papier!

Ik ga vanmiddag weer aan de knutsel, dus wie weet later op de dag meer!

3 opmerkingen:

  1. Hier een zeer tevreden klant.. ;) Danku!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En terecht. Zowel voor vrouwen als mannen trouwens. Die huisjes zijn echt geweldig. Ook leuk contrast, dat het middelste huis eruit springt doordat het een andere kleur en een andere achtergrondkleur heeft. Erg mooi en fijn detail ook aan de linkerkant.

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!