woensdag 18 maart 2015

Zwangerschap

En de creatable van de zwangere vrouw is OOK al zo leuk! :-) Lekker basic gehouden. Het zwarte gedeelte heb ik met foamtape opgeplakt, zodat de vrouw wat 'verdiept' ligt.


En deze had ik nog liggen en nog niet laten zien:


Gebruikte materialen:
- Kraftpapier: Boekenvoordeel
- Zwangere vrouw: Marianne Design (creatable pregnant)
- Tekst: Eline Pellinkhof (Eline's words)
- Hartje: pons
- Lijst: Marianne Design (creatable Lijst Silhouet)
- Papier: Eline Pellinkhof (Romantic Nursery)
- Poststempel: Eline Pellinkhof (Eline's baby teksten)

15 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaartjes weer! Jij weet als geen ander met 'weinig' veel te zeggen met je kaartjes! Love them!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super kaartjes, vooral die zwarte!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zeg, lekker basic.
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi, zeker omdat je de mal 'omgekeerd' gebruikt hebt. Geeft een gaaf effect!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk, die creatable, die had ik jaren geleden moeten hebben. Ik heb zwangerschaps begeleiding gegeven...geweldig leuk kaartje. Ook je andere kaartje is gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaartjes, vind die onderste echt prachtig en de bovenste heel origineel bedacht weer. Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf! Heel mooi die sillouette kaartjes! Grappig is dat want ik vond die stans juist niet zo leuk, maar zo op die kaartjes van jou vind ik het prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf die bovenste met op de bui dat hartje, heel apart! Ook die eronder mag er zijn, ander sfeertje, maar ook mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind je kaart mooi gemaakt , maar de stans van de zwangere vrouw vind ik niet echt mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die met het silhouette zien er erg sjiek uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind je kaartjes heel mooi! Ik hou wel van basic.
    Ik kom zeker nog een keertje kijken ;-)
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow twee fantastische (drie eigenlijk..) kaarten! Tof gemaakt! Ik heb de stans van de zwangere vrouw ook :) Binnenkort plaats ik een kaartje ermee op mijn blog en nu na jouw inspiratie ook maar weer ermee aan de slag hihi. Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die buik met het hartje erin is helemaal leuk! Ook je andere zwangere kaartje is mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!