maandag 30 maart 2015

Lawn Fawn

Danielle, welkom als nieuwe volger!

De schattige stempels van Lawn Fawn riepen mij weer, om de voorraad beterschapskaarten aan te vullen. Met wat Pinspiratie (zie HIER) maakte ik mijn eerste kaart. Het origineel is een creatie van Lawn-Fawn-DT'er Latisha Yoast. Ik hem 'm best wel een beetje boel nagemaakt.


Hieruit ontstond vanzelf kaart twee:


Aaahw! Ik vind de plaatjes te cute!

Gebruikte materialen:
- Kraftkaart: Action
- Stempels: Lawn Fawn (On the mend / Get well soon)
- Distress Markers
- Label: ZieZo Knutsels
- Touw: Different Colors
- Tekst: Marianne Design
- Poststempel: Eline Pellinkhof (Air mail)

21 opmerkingen:

  1. Ze zijn zeker "cute", je kaartjes zijn superleuk! Daar knap je echt van op, als je ziek bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eniggg!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat ben je lekker productief, word je meteen beter van =)
    fijne dag
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Niks mis met een goeie 'lift' en vaak komt da vanzelf de inspiratie om er iets eigens van te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heey Miranda,

    dat zijn gave beterschapskaartjes geworden!!!

    groetjes femke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattige kaartjes en die stempels blijven geweldig! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooh , ze zijn zo leuk ! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  8. On the mend zit ook in mijn collectie! Zalige stempels :-)
    Je kaartjes zijn weer geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn leuk zo met die labels!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze zijn ook helemaal leuk! Geeft toch niet als je iets namaakt. Je geeft er toch wel een beetje je eigen draai aan.
    De stempeltjes zijn inderdaad zo ontzettend leuk.
    En die labels erop dat is toch zo gaaf.
    Ja die volgers, heel apart, maar ik ben gewoon blij met alle reacties die ik krijg en ik waardeer het als mensen er de tijd voor nemen.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze zijn erg leuk, kan me voorstellen dat je daar graag mee werkt en als je zoiets krijgt wanneer je ziek bent, word je toch blij?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind ze top !!! zo leuk, daar fleur je zeker van op.
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  13. En je kaartjes TE leuk!!
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. heel cute, en je kaartjes ook zeg!
    (oeps nog steeds nix met m'n pleister stempel gedaan...)

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!