zondag 8 maart 2015

Stippen, stippen, stippen

Hee, ik zie een nieuwe volger, leuk! Arja, welkom!

In deze post vliegen de stippen je om de oren, in plaats van de hartjes (zie vorige post). Ik had op Pinterest DEZE leuke pin gezien, het kaartje is van Teneale Williams. Allemaal stippen op een kaart, gewoon een dauber (klein inktsponsje) in een inktkussen drukken en stempelen maar. Simpel, maar zó leuk. Dat wilde ik ook proberen.




Geinig toch, net vallende confetti! Op de eerste foto zijn de afdrukken van de cirkels het mooiste gelukt. Op de andere twee kaarten pakte de inktkleur niet altijd even goed op het sponsje, waardoor ik harder moest drukken om op de kaart een goed gekleurd resultaat te krijgen. Dit had alleen wel zo zijn gevolgen voor het afdrukje. Het is wat gek omdat ik weet hoe 't er uit moest komen te zien, maar zo los van elkaar vind ik het niet heel storend.

Gebruikte materialen:
- Tekst: My Favorite Things

17 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Echt heel tof!
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jouw voorbeeldkaartje is ook een van mijn favorieten! En ik vind jouw versie superleuk! De stempels lijkfn mij ook heel handig, mooi! Je probleem van de inkt snap ik wel. Maar ik heb gemerkt dat dat ook vaak aan de ondergrond ligt. Soms 'slorpt' je papier de inkt niet op... Dat is toch bij mij vaak het probleem ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo simpel, maar zooooooooooooooo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi ! Ik vind ' dat doppen ' ook zo leuk om te doen .
    Liefs ☆ sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig al die stippen! Al zijn de onderste dan misschien niet helemaal gelukt, ik vind ze zeker net zo leuk als de 'goede' stippen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekkere stoere kaarten! Top!

    Groetjes, Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, ik ben gek op stippen! Op kaarten, jurkjes, rokken, altijd goed! Je kaarten zijn dus top!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk! Misschien simpel om te maken, maar leuk effect!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk effect geeft dit, ik vind het topkaarten!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaartjes en het gestempelde van de onderste lijken op bloemetjes. Grt arja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zéker heel geinig, het geeft een leuk en heel vrolijk effect! De mooie stempels maken het af, meer is niet nodig. Echt een ideetje om te onthouden voor als je een snelle kaart nodig hebt.

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!