vrijdag 20 maart 2015

Themadag #49: Heel veel baby's

Ilse, leuk dat je mijn blog hebt gevonden, welkom als volger!

Ik had twee kaarten gereed staan in dit bericht, maar de kaartenproductie draait op volle toeren dus ik heb er nog maar vier toegevoegd en er gelijk een themadag van gemaakt. Vinden jullie hopelijk niet erg. Ik ging verder met de leuke nieuwe materialen van Marianne Design. Ook de kleine handjes- en voetjesstempels moest ik hebben, zo lief! Super leuk met het papier van de babylijn van Eline Pellinkhof.



Mijn moeder is ook een groot fan van Marianne Design, zij kocht de lieve teksten. Samen knutselen is dan naast gezellig, ook heel handig om spullen van elkaar te lenen. Dus hop, ook die kwamen op mijn kaart:


Toen allerlei oude en nieuwe spullen van Marianne en Eline in de mix voor nog een jongenskaartje:


Hier dan ook nog twee kaarten zijn die ik al eerder maakte en nog niet heb laten zien:



Voldoende voorraad weer... baby's: jullie mogen komen!

Gebruikte materialen:
- Papier: Eline Pellinkhof / Marianne Design
- Tekst: Marianne Design (Lief meisje / Stoer Jongetje)
- Baby-stans: Marianne Design (creatable tekst baby)
- Handjes en voetjes: Marianne Design (Hands and feet)
- Poststempels: Marianne Design (collectable Stork) / Eline Pellinkhof (Eline's baby teksten)
- Alfabet: Marianne Design (collectable alfabet)
- Baby's en wiegje: Eline Pellinkhof (collectable Eline's baby)
- Polaroid: My Favorite Things
- Ronde stempel 'Baby boy': Joy!Crafts
- Pijltjes: stempel HEMA
- Beer: Eline Pellinkhof (Eline's baby feest)
- Pailletten: Zeeman/Wibra

24 opmerkingen:

  1. Zooo wat productief! Leuk allemaal hoor, ze zijn allemaal anders en zo lekker kleurrijk. Die alfabetstans op de achtergrond en de letters erin laten zitten, dat is echt een leuk idee! Heb deze stans ook en dit idee ga ik onthouden! Groetjes joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige serie!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke babyserie! Dit levert me gelijk een berg inspiratie op! Je zwangerkaarten zijn ook leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat ben jij lekker productief ! een reeks mooie kaartjes is het geworden, geslaagd hoor
    de eline baby's blijven leuk
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kei leuke reeks . Heel verschillend en tof !
    Liefs ☆ sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk zo'n massaproductie! Heel verschillend maar wel allemaal superleuk!!
    Lieve groetjes Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf! Ik heb de handjes en voetjes ook, dus bedankt voor de inspiratie!
    Echt, ik kan niet eens een favoriet kiezen, ze zijn allemaal zo leuk!
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je gaat lekker met de babykaarten;)
    Maar de nieuwe materialen zijn ook zo leuk. Je kaartenserie is geweldig leuk geworden! Je zwangerschapskaarten in je bericht hiervoor zijn ook errug leuk.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goed bezig jij! Er kunnen weer een hoop baby's geboren worden.

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goh, wat ga je goed! Je serie is geweldig, zal veel mensen op ideeën brengen! Hier is de inspiratie helaas ver te zoeken, komt wel weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super leuke serie weer. Marianne design is ook zoooo leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gaaf! Vooral die kaart met het alfabet vind ik super!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oooooooooooo, die handjes en voetjes heb ik ook net gekocht.
    Bedankt voor de inspiratie.

    Groetjes, Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jeetje, wat een hoop kaarten! En allemaal zo leuk! Gezellig dat je moeder ook kaarten maakt, helaas...mijn dochter krijg ik niet zover...
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ja watte, je verwacht een heuse babyboom zeker :)
    echt mooi, stuk voor stuk
    liefs
    ilse
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel leuk, wat een mooie kaartjes allemaal!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een productie! Super leuke kaartjes allemaal. Grappig hoe je dat alfabet erin hebt gedrukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Stuk voor stuk echt super lieve babykaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gave serie!! En inderdaad, babykaarten moet je altijd op voorraad houden. Voor je het weet zijn ze allemaal weer verstuurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Natuurlijk vinden we dat echt zoooooo erg dat jij zo'n hoeveelheid prachtige kaartjes laat zien. Dat hoeft nu volgende keer echt niet meer, hoor. hahaha. Ik zou er zomaar eens inspiratie door kunnen krijgen en zelf aan de kaarten beginnen en dat is nu toch echt wel het laatste dat we willen he :)
    Echt knap hoe productief je bent en elk kaartje zo anders en zo mooi hebt gemaakt!
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke babykaartjes heb je gemaakt zeg.
    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wow goed bezig geweest zeg! Echt stuk voor stuk super leuke kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuk weer! Ik raak er helemaal geïnspireerd van!
    Nu nog ergens een doosje tijd zien te vinden :-)

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!