woensdag 11 maart 2015

Goeie Zin #2

Dat de leuke spreuken van Goeie Zin goed matchen met de materialen van Eline Pellinkhof, heb ik al laten zien bij het eerste Goeie Zin kaartje dat ik maakte. Vandaag weer een match van deze twee (en waarschijnlijk niet de laatste), omdat ik bij deze spreuk gelijk aan de stempel van de schattige beren moest denken.


Knuffelberen.
Knuffel beren.

Een kleine witruimte geeft de tekst een andere betekenis, 
maar op mijn kaartje komt het gezellig samen.

Gebruikte materialen:
- Papier: Echo Park
- Kraftpapier: Boekenvoordeel
- Beer: Eline Pellinkhof (Eline's baby feest)
- Kaartje: Goeie Zin


18 opmerkingen:

  1. Mooie tekst en mooi kaartje! De luiers zijn heel mooi gedaan en ik vind het papier zo heerlijk zomers ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke knuffelkaart...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieverds, die beertjes ! Liefs ☆ sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zeg! Het matcht inderdaad perfect!
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supere combi zo, en een schattige uitstraling :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hartstikke leuk, de beren en de tekst samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die beren wil ik ook wel knuffelen!
    Super-leuke kaart.

    Groetjes, Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Inderdaad een goede combinatie en wat een droppie van een kaart, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf! Origineel zo met die tekst!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super lieve kaart Miranda, beertjes zijn altijd leuk hé.
    Liefs van Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuk weer Miranda. De spreuken zijn gaaf!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een bijzondere spreuk! Je beertjes passen daar natuurlijk geweldig bij. Echt heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk!! Het past super bij elkaar!!
    Lieve groetjes, Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Erg leuk, inderdaad een mooie combi!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een heerlijk vrolijk en lief kaartje! Onwijs goed idee deze tekst kaartjes, leuke en super originele spreukjes!

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!