donderdag 26 maart 2015

Kaartensets voor oma

Bedankt voor de reacties op mijn rozen kaarten! Leuk om te lezen en het motiveert om de stiften vaker te gebruiken!

Mijn oma verstuurt nog graag kaartjes. Deze koopt ze vaak in de winkel, ik besloot haar kaarten te geven zodat ze die kan versturen. Het werden clean and simple varianten, want ik wilde haar echt een stapeltje geven dus ik moest even flink aan de slag.

Mijn favoriete bloemenstempels van Stampin' Up in de aanslag, een aantal inktpads en gaan! Ik maakte voor het gemak setjes van drie.


Even een switch van inktpads:


En vervolgens weer de inktpads in de mix, plus wat andere stempels om ook een kaart te kunnen versturen naar een mannelijke jarige-job.


Ik ga ze binnenkort aan mijn oma overhandigen, ze kan er in ieder geval weer een poosje mee vooruit. Voor de verkoop maakte ik ook nog een setje kaarten op 10x10 formaat:


Gebruikte materialen:
- Inktpads: Stampin' Up
- Bloemen: Stampin' Up (Flower Shop)
- Letters in cirkel: Docrafts
- Letters met streepjes: Hero Arts
- Overige teksten: Eline Pellinkhof (Eline's words)
- Cijferachtergrond: Kaisercraft

17 opmerkingen:

  1. Wat zal je oma hier blij mee zijn. Prachhtige serie! Groetjes Maeriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Miranda!! Hier zal je oma vast heel blij mee zijn!!
    Lieve groetjes, Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog ff kijken op de blogs voordat ik naar school ga...en ik zie jouw lieve kaartjes voorbij komen. Wat zijn ze leuk, en wat zal je oma daar blij mee zijn! Veel toffer dan gekochte kaarten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke setjes! Daar zal je oma vast heel blij mee zijn! En de kaarten met de strook cijfers vind ik echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn echt heel tof! Hier zal je oma wel blij mee zijn!
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn echt heel leuk. Hier zal je oma echt heel blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk idee om zo je oma te verwennen :) Ik ga voor de mannelijke versies. Weet zeker dat je oma er blij mee is!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een vrolijke kaartjes! Denk dat je oma er erg blij mee zal zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk gedaan . Daar is je oma zeker blij mee !
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik denk dat jij enorm punten gaat scoren bij oma. Ze zijn echt geweldig en hier kan ze echt weer mee vooruit. Leuk dat je ze door diverse teksten te gebuiken voor allerlei gelegenheden hebt.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Aaaaah, wat een lieverd ben je toch!
    Zal je oma wel heel blij mee zijn denk ik.
    Ze zijn echt mooi.
    En zeg nou zelf, mooier dan gekochte kaarten, toch?!!
    En door de verschillende tekstjes erop te zetten zijn ze goed bruikbaar.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuke reeks !!! heel vrolijk.
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Binnen de kortste keren tover jij weer prachtige series tevoorschijn! Ik vind ze heel gaaf.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Da's een leuk idee, om zo een stapel voor je oma te maken. Ideaal hè, hoe je door een andere kleuren weer een heel andere effect krijgt?!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Erg leuke serie! Die ronde letterstempeltjes zijn heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!