maandag 16 maart 2015

2 x ooievaar

Allereerst een welkom aan mijn nieuwe volger: Japke!

Een aantal van de nieuwe serie baby-spulletjes van Marianne Design kon ik niet aan mij voorbij laten gaan, aangezien babykaarten maken nog steeds favoriet is! Vandaag twee kaarten met de ooievaar en de leuke bijbehorende stempeltjes (de komende dagen komen de andere nieuwe aan bod). De wolken-mask (Dutch Doobadoo) past er ook zo leuk bij!

Hebben jullie bij de Action de kraft-basiskaarten al zien liggen? Ze liggen al even in de winkel, maar mocht je ze gemist hebben... Ze hebben een mooie kleur en zijn van stevig karton. Beschikbaar in A6 formaat, 13x13 en 15x15. 8 in een pakje, inclusief kraft enveloppen. Uiteraard weer voor een prikkie! Ik gebruikte ze voor deze kaarten.



Gebruikte materialen:
- Kraftkarton: Action
- Washitape: HEMA
- Ooievaar: Marianne Design (collectable 1381 Stork)
- Poststempels: Marianne Design (collectable 1381 Stork)
- Tekst: Marianne Design (Lief meisje)
- Wolken: mask Dutch Doobadoo
- Labels: ZieZo Knutsels
- Touw: Different Colors

24 opmerkingen:

  1. Heel apart, erg mooi gemaakt!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Kraft-wit-zwart! Leuke kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf! De combi van zwart/wit met kraft is en blijft super! Ook voor baby-kaartjes....
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superschattige kaartjes en weer erg origineel bedacht. Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn weer erg leuk Miranda!! Mijn oog valt tegenwoordig op babykaartjes......niet zo moeilijk als je dochter zwanger is van een eerste kleinkind haha. Bij jou kan ik volop inspiratie opdoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuke kaartjes ! Liefs ☆ sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zoo leuk zijn ze, ik ben er weg van!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Aaah lief en stoer tegelijk! Nee nog niet gezien, kwam vanmorgen wel blokjes met kurk, canvas, jute en geschept papier tegen ook superleuk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie combi! De kraft kaarten van de Action liggen hier ook te wachten op een nieuwe knutselronde. Mooie aanbieding!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sjiek gedaan en op naar de Action zou ik zeggen ,-)
    Liefs van Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg gave kaarten! Stoer en mooi met die zwarte accenten. Bedankt voor de tip, ik kom niet heel vaak bij de Action. In het Stadshart hier is het altijd een drukte, maar sinds kort zit er een vlakbij mijn huis, die is veel rustiger. Ga van de week even kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superleuk!! Ik zag ze al op pinterest voorbij piepen, maar ik vind ze echt heeel erg leuk!!
    Lieve groetjes Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gaaf! Echt heel tof gedaan!
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Kraft en een koopje zijn een goede combi! Die wolken met structuur zijn gaaf, een leuk effect! Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Superleuk gedaan! Mooie kaartjes! Ik ben laatst ook begonnen met masking stencils en heb ook de wolkjes. Zo leuk zijn ze! En perfecte combi met de ooievaar. Super combi ook qua kleuren.. enne.. Action, daar moet ik gauw weer eens heen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke babykaarten. Je hebt de mal mooi in silhouet gestanst en dat komt erg goed uit tegen de wolken!
    En ja de kraftkaarten heb ik ook al in huis!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Toffff!!!
    Vind ze gweldig, super!
    En ja die kaarten liggen hier ook al :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk!! schattig en stoer tegelijk! Hier nog niet gezien.....

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik heb ze! Helemaal gaaf. Dat zijn jouw kaartjes trouwens ook. Geweldig die ooievaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Jazeker heb ik die al zien liggen.....sterker nog.....ik heb ze al gekocht ;-)
    Wat een leuke kaartjes heb jij er mee gemaakt zeg, ik ben nog niet zover gekomen.
    Heel erg leuk, met die ooievaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel mooi!! Ik heb een pakje van 13 x 13 kunnen bemachtigen. Je hebt ze heel mooi gebruikt!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ok, ja, ik geef het toe, ik heb heeel veel gemist....maar ik heb het ingehaald. Je bent lekker op dreef en maakt toffe originele en eigen dingen. Leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!