zaterdag 31 mei 2014

Verhuisdagen #1: labels en washitape

 Mijn drie wekelijkse vakantie zit er na dit weekend op, deze komende week weer gewoon aan de arbeid. Ik heb veel, heel veel kaarten gemaakt in mijn vakantie, dus de komende tijd lekker veel nieuwe posts! Met heel veel kaarten, want met super veel inspiratie ontstonden er vaak meerdere versies van een kaart wat dus resulteerde in meerdere series.

Op verzoek een aanvulling in mijn verhuis-kaarten-verzameling. Lekker spelen met labels en washitape! En toen ik zo lekker bezig was, kwam ik er na twee dagen freubelen achter dat ik maar liefst ELF verhuiskaarten had gemaakt! Aan inspiratie geen gebrek dus, kwam vast door mijn vakantie. Jullie krijgen ze allemaal te zien, maar wel een beetje gedoseerd. Vandaag de eerste drie:





Gebruikte materialen:
- Washitape: Hema, Xenos
- Dikke letters: Hero Arts
- Dunne letters: Artemio
- Kraftpapier: ZieZo Knutsels
- Houten huisje: Kars
- Huisjes: Marianne Design (creatable Amsterdam)


13 opmerkingen:

  1. Ze zijn weer leuk geworden, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Miranda, wat een gave kaartjes zeg! Vooral de laatste is echt tof! Leuk zo met die gekleurde tapejes aan de zijkant en dan nog die nietjes erop! Echt heel leuk! Jammer dat je vakantie erop zit, maar nog even genieten van het weekend! Groetjes, Miranda v.d.W.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn weer hele originele kaartjes. Leuk gedaan. Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zeg! Ik moet ook mijn verhuiskaarten aanvullen, dank je voor de inspiratie!
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De derde kaart met de zwarte huisjes vind ik heel apart, deze kaart ga ik zeker opslaan op mijn pc onder de rubriek verhuiskaarten.

    groeten Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heey miranda,

    hele gave verhuiskaartjes zijn dit geworden!!!

    groetjes femke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij hebt je vakantie goed benut! Hoe leuk, die kleine labeltjes! Je zou er bijna verhuisplannen van krijgen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. In 2 dagen tijd 11 kaartjes, ongelooflijk wat een inspiratie. Leuk zijn deze verhuiskaarten vooral de gekleurde versie is superrrr. Geniet nog even van je laatste dagen vakantie.
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een superleuke verhuiskaartjes heb je gemaakt! En heerlijk he als je een heleboel tijd heb én inspiratie. Ben benieuwd naar al je creaties de komende tijd.
    Groetjes,
    GerJanne
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een superleuke serie! Ik ben vooral helemaal weg van je washi-kaartje met de zwarte huisjes ervoor, wow!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Vier gave kaartjes! Wij zijn ook erg benieuwd naar de andere kaartjes die je gemaakt hebt! jammer dat je vakantie al weer afgelopen is... maar na 3 weeken kan je er vast wel weer fris en fruitig tegenaan ;) .

    nog een fijn weekend en
    lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk zo'n lange knutselvakantie! Deze serie is erg gaaf! Ben vooral fan van de eerste. Lekker basic, tof.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!