maandag 19 mei 2014

Energie bijgetankt!

Tonnie, welkom als volger op mijn blog!

Bedankt voor de felicitaties en de leuke berichten op ('t kaartje van) mijn vriend zijn verjaardag. Hij vond het kaartje erg leuk! En of we nog wat leuks hebben gedaan voor zijn verjaardag? Nou, we waren acht dagen in Turkije! Dus ik was niet te druk met vervelende dingen om niet te kunnen bloggen, maar ik was afwezig om te ontspannen en energie bij te tanken. Met mijn dikke bips in de zon! Het was heer-lijk. Geweldig weer, mooi hotel, lekker eten, op en top ontspannen en hier en daar een sproetje er bij ;-) (bruin worden en Miranda gaat niet samen). Het weekje weg was het begin van mijn drie weken durende vakantie, halleluya!



Ik heb nog wat creaties die jullie nog niet hebben gezien, die laat ik de komende dagen voorbij komen! Oh, en tussen alle komende ontspannende activiteiten door, vind ik vast nog wel een gaatje om nieuwe dingen te freubelen. ;-)

10 opmerkingen:

  1. Hey Miranda, had al zo"n vermoeden dat jullie er even lekker tussenuit waren! Heerlijk hoor! En nu heb je hier ook heerlijk weer en nog vakantie! Wat wil je nog meer! Lekker van genieten! Hoop snel weer wat van je knutsels te zien!
    Groetjes, Miranda v.d.W.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker zeg! Blij dat je weer helemaal bent bijgetankt! Ben benieuwd naar je andere creaties, altijd leuk om dingen van jou te zien!
    Groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo dat is nog eens heerlijk! Vakantie is nooit vervelend toch ;) ?
    Fijn dat jullie zo genoten hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heerlijk, drie weken vakantie! En dan beginnen met een weekje Turkije. Niet slecht ;)
    Alvast weltrusten, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh heerlijk zeg! En dan een weekje weg geweest al. Geniet van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een zalige vakantie moet jij hebben gehad. Genieten! Ik heb over 8 weken pas vakantie, maar met zulk weer is het ook fijn om weekend te hebben. Knutsel ze!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooh...heerlijk om er samen even tussenuit te gaan.
    Fijn dat jullie zo genoten hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk joh, dat jullie op vakantie zijn geweest! Die bijtank momenten zijn soms heel hard nodig. Geniet van de rest van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jaaa zeg niet normaal en ons maar in spanning laten :-p
    Hihi nou goed om te horen dat jullie het relaxed hebben gehad!
    Nu nog 2weken,geniet!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh niet meer verhuisd hoor na januari ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!