vrijdag 9 mei 2014

Amy 6 jaar

Petra, bedankt voor je leuke reactie. Welkom als volger op mijn blog!

Vandaag een kinderkaart in opdracht, een kaartje voor Amy die bijna 6 jaar wordt. Hij is al heel lang klaar, want ik maakte deze kaart al in januari. Ik kreeg toen namelijk een opdracht voor het maken van drie verjaardagskaarten voor de buurmeisjes van mijn collega. Amy is de laatste in de rij, haar zusjes Quinty en Judy zijn al jarig geweest. Een kinderkaart voor een 6 jarige, dat was even nadenken. Na even puzzelen en schuiven, was dit het resultaat:


Volgens mijn collega, de 'opdrachtgever', past dit kaartje heel goed bij de jarige. 
Ik hoop dat de jarige daar net zo over denkt. :)

Gebruikte materialen:
- Ribbelkarton: Koy!Crafts
- Sterren: My Favorite Things
- Dymo lettertang
- Cijfer: My Favorite Things
- Washitape: Hema, Xenos

16 opmerkingen:

  1. hij is geweldig, ze is gewoon de ster van de dag met haar verjaardag, dat klopt toch zeker, nietwaar ? =)
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartstikke leuk kaartje en het past ook helemaal bij jou. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig kaartje, leuk gedaan!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Miranda, wat een leuke kaart heb je weer gemaakt! Ziet er erg gaaf uit, mooi zo met dat ribbelkarton en de roze kleurtjes! Fijn weekend! Groetjes, Miranda v.d.W.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk! En mocht de jarige er toch anders over denken, stuur je de kaart maar naar mij volgend jaar. Er hoeft dan maar een klein cijfertje bij ((-;
    Ik hou van sterren !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje! Amy zal hm vast ook erg mooi vinden :)

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi en strak en speels ook door de sterren! Denk dat opdrachtgever wel gelijk zal hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart ! Denk dat de jarige er wel blij mee zal zijn !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een superleuk kaartje heb je voor Amy gemaakt Miranda, die vindt ze zekers te weten prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk hoe je die ster hebt 'vastgezet' met tape!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk en speels kaartje voor een 6 jarige jongedame!!

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk!! Wat zal ze daar blij mee geweest zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I enjoy, cause I discovered just what I was taking a look
    for. You've ended my 4 day long hunt! God Bless you man. Have
    a great day. Bye

    Here is my web page; world of tanks xbox 360 wiki

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!