zondag 4 mei 2014

Cadeautje inpakken #7: Bedankje

Angenieke, Christa en Meia, leuk dat jullie mijn blog zijn gaan volgen! Welkom!

Whiehoe, bijjjjjna drie weken vakantie en allerlei leuke opdrachten die ik mag gaan uitwerken, zo leuk! Vandaag show ik een pakketje wat ik inpakte voor de gastvrouw van de Tupperware-party waar ik afgelopen week was. Ja, ik ben 27 en ja, ik heb een Tupperware-party bezocht. Voor de tweede keer zelfs, ha! Ik kocht de vorige keer zelfs iets handigs voor in de knutselkamer: een goed sluitende bak voor de billendoekjes waarmee ik mijn clear stamps schoon maak:



Hihi. Jullie weten mijn motto hé: opgeruimd staat netjes. ;-)
(Ook hebben? 'Tupperware opfrisser laag')

Oh ja, goed... het bedankje voor de gastvrouw dus. Een doosje met lekkers (lees: chocolade). Uiteraard voorzien van een gezellig 'jasje', want cadeautjes inpakken is leuk. Vooral als de ontvanger het eigenlijk zonde vindt om het open te maken, haha.



Tot de volgende keer!

Gebruikte materialen:
- Inpakpapier: IKEA
- Touw: Different Colors
- Stempel: Paper Smooches
- Doily


5 opmerkingen:

  1. Niks mis met Tupperware, ik heb er ook wat spullen van, heel duurzaam spul.
    Het cadeautje voor de gastvrouw heb je erg mooi verpakt met de doily, het touwtje en het mooie papier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook veel Tupperware, zelfs nog hele oudjes, van mijn overleden schoonmoeder geweest. Het is nauwelijks kapot te krijgen en gaat het onverhoeds kapot, dan krijg je gewoon een nieuw exemplaar. Dat zouden meer merken moeten doen. En ik heb geen aandelen, haha. Superhandig doosje lijkt me dat! Je hebt het leuk ingepakt. Ik heb ook weer hele leuke kaartjes zitten bekijken op je blog, hartstikke mooi allemaal! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaah lachen hoor, ik ben zelf vroeger tupperware demonstatrice geweest en je doet me hier weer wat
    herinneringen aan geven, grappig, maar het was wel altijd heel leuk om te doen.
    Handig doosje hoor, maar kan ook niet anders toch hihihi.
    Wat is je cadeautje leuk ingepakt, erg vrolijk zo ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Grinnik.. ik gaf al party's toen ik 18 was en in een studentenflat woonde. De halve Tupperware voorraad is gratis in mijn kast beland. En, eerlijk is eerlijk, het is super materiaal! Thanx voor de 'billendoekjes-opbergtip' :).
    Prachtig papier van Ikea, die rollen liggen hier ook en ik gebruik het erg graag. Je zoekt dan toch gewoon een reden om een kadootje te geven? Kun je weer wat inpakken ;).
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waarom zou je als 27 jarige geen Tupperware mogen kopen? Het is goed gerief en een investering voor het leven.
    Mooi cadeautje heb je er van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!