woensdag 21 mei 2014

Fotoboek Devin

Een super leuk project die ik even geleden al heb afgerond, maar die ik nog niet heb laten zien. Ik heb toch weer zoiets leuks meegemaakt dankzij het bijhouden van een blog! Bij sommige berichten krijg ik kriebels in mijn buik, dit is er zo een. :-)

Een mevrouw was aan het googlen en vond daar een foto van een fotoboek dat ik had gepimpt. Voor een collega had ik eerder namelijk DIT persoonlijke fotoboek voor haar zoontje Thije gepimpt. En dat wilde die mevrouw ook wel, maar dan voor haar zoon. Dus ze stuurde mij een mailtje met het verzoek of ik dat wilde doen. Een onbekende aan de andere kant van 't land, ik vind het geweldig. Haar wensen: een blauw boek, sterren, de naam van haar zoontje en de geboortedatum.

Ik op naar de HEMA voor een blanco blauw fotoboek en na wat ideeën en foto's wisselen via de mail, kwam het volgende boek er uit als eindplaatje:



Spannend om zoiets groots op de post te doen, maar hij is netjes aangekomen en de papa en mama van Devin zijn heel blij met het boek!

Gebruikte materialen:
- Fotoboek: HEMA
- Sterren: My Favorite Things
- Grote letters: chipboard Art Talent (Kruidvat)
- Kleine letters: Joy!Crafts

10 opmerkingen:

  1. Gaaf zeg! Boeken pimpen vind ik ook echt geweldig om te doen! Echt supertof dat je die opdracht hebt gekregen en ik vind hem schitterend geworden!
    Fijne dag,
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er leuk uit ! mooi gedaan
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk gedaan, en super om te doen. Leuke uitdaging, wat je over houdt aan bloggen. Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat bloggen niet allemaal teweeg brengt. Super, dat je deze opdracht kreeg en SUPER mooi gedaan! (I love stars - dat wist je zeker nog niet... hihi (-;;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kei leuk gemaakt. Tof zeg, dat er mensen zijn van de andere kant van het land die je creaties opmerken.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettende leuke opdracht! En wat is ie mooi geworden! Super gedaan Miranda :)

    lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk! Het boek ziet er ook tof uit, snap dat ze blij waren! Lief trouwens dat je dat doet, ik kreeg ook eens zo'n verzoekje, dat ging om een tagboekje, maar daar ben ik niet aan begonnen, heel heel veel werk. Wel de dame in kwestie precies verteld hoe ze het zelf kon maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf zeg! Leuk zo'n opdracht en een eer! Heel mooi gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tjee, dat is pas gaaf zeg!! Dat er iemand gewoon op google jou vindt en dan je zo'n verzoek doet.
    Lief van je dat je daar tijd voor wilde maken... Ik kan me helemaal indenken dat ze er heel blij mee waren!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi, hoi, wat een gave opdracht zeg! En je foto-boek is leuk geworden! Gaaf gedaan zo met die sterren! Groetjes, Miranda v.d.W.

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!