vrijdag 16 mei 2014

Hip hip hooray

Hetzelfde verhaal als in mijn vorige bericht: weinig energie en tijd, maar vriendjelief is jarig! Dus natuurlijk alsnog aan de slag om een leuke, zelfgemaakte kaart te maken. Poging 1: mislukt. Poging 2: leuk, maar niet helemaal passend voor vriendjelief. Aaaargh! Poging 3 dan... die was wel naar mijn zin. Hopelijk denkt hij daar net zo over!



Grappig, ik dacht dat de HEMA-labeltape wit was... bleek hij doorzichtig! Leuke verrassing!

Gebruikte materialen:
- Papier: My Mind's Eye (Lost & Found: record it)
- Cijfers: Marianne Design
- Poststempel: Eline Pellinkhof (Air mail)
- Lettertang: Dymo
- Labeltape: HEMA


16 opmerkingen:

  1. Hey Miranda, wat een gaaf kaartje! Mooi papier en leuk het label met de cijfers! En de cijfers met nietjes vastgezet, ik vind het een heel leuk kaartje! Weet zeker dat je vriend het wel zal waarderen! O ja, natuurlijk ook nog Gefeliciteerd met je vriend! Fijn weekend! Groetjes, Miranda v.d.W.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd! Gaaf kaartje heb je voor hem gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd! Leuk hé, dat transparante labeltape! Hij vindt je kaart vast en zeker leuk, en anders ik wel ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vast wel! Het is een supergave kaart geworden. Gaan jullie nog wat gezelligs doen vandaag?
    Feestelijke dag, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je jarige vriend! Ik vind je kaartje in ieder geval leuk!
    Weet je wat ik vanochtend bij de Hema zag? Jip en Janneke washi tape. Ik moest natuurlijk direct aan jou denken (-:
    Maar misschien had jij ze al lang gespot en vertel ik je nu oud nieuws??

    Fijn weekend en een gezellige verjaardag!
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met vriendjelief!
    En wat een leuke kaart heb je voor hem gemaakt.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Toffe kaart hoor, die zal vast wel in de smaak vallen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk zeg! Ik ga mijn tape ook eens bekijken, of ik er doorzichtige tussen heb zitten....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Miranda,
    leuk die 27 zo opvallend op je kaart! Mooie kleuren ook. Mannelijk....
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Alvast gefeliciteerd met vriendjelief Miranda, en wat is je kaart voor hem top geworden, zo zie je maar weer de volhouder wint.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is toch de mooiste van de drie....derde keer is scheepsrecht.
    Gr. moetie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met vriendjelief!
    Dit kaartje valt vast goed in de smaak. Dat kan niet anders! Wij vinden hm prachtig! Lekker stoer :)

    Een fijn weekend
    en lieve groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Miranda,
    I named your blog again, you are my great inspiration!
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd! Stoere kaart is het geworden. Jammer dat je wat minder energie en tijd hebt. Komt vast wel weer!

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!