maandag 19 december 2016

Themadag #91: sterkte

Er is veel vraag naar sterkte-kaarten, zowel hele clean and simple varianten als iets meer gevulde kaarten. In ieder geval geen zwart-wit-grijze kaarten, dus ik voegde wat kleur toe. Er ontstond een hele serie van vrij identieke kaarten. Meestal doe ik dit niet, omdat ik juist wil dat elke kaart uniek is. Ik wil voorkomen dat ontvangers van mijn kaarten alsnog een 'dubbele' kaart krijgen, wat ik juist altijd zo suf vind als kaarten in dezelfde winkel zijn gekocht. Maar mijn ervaring is dat sterkte- en condoleance-kaarten niet snel op hetzelfde adres zullen belanden, dus ik besloot toch een serie te maken om de voorraad even flink aan te kunnen vullen.

Inspiratie vond ik HIER (Stampin' Up) en HIER (Anika Lerche).








 Gebruikte materialen:
- Stempel roos: Els Brigé (Hallo stempelset)
- Tekst: Joy!Crafts
- Veren: Stampin' Up (Four feathers)

17 opmerkingen:

  1. een mooie reeks werd het zo, ongewone kleurtjes, maar dat is helemaal niet erg =)
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Miranda, mooi zijn ze geworden! Vooral die met de veertjes vind ik erg mooi! Groetjes, Miranda v.d.W.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi gedaan met "de roos van Els"! Mijn sterkte kaarten zijn op, dit brengt me wel op een idee. Je stuurt ze liever niet maar als het dan toch moet dan liever een origineel en stijlvol kaartje. Ik krijg er later vaak ook nog opmerkingen over....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn prachtig, een mooie serie. Ik maak wel eens vrijwel identieke kaarten, eigenlijk alleen voor kerst. Ze gaan toch allemaal naar iemand anders, dus mij maakt het niet zo uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie stijlvolle kaarten, Miranda. Ook mooi dat je laat zien dat dit soort kaarten niet altijd in grauwe kleuren moeten zijn. Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn prachtig Miranda! Ik hou niet zo van die officiele rouwkaarten, maar deze zijn persoonlijk en heel mooi. Die veertjes, die blijven geweldig hè?!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie, stijlvolle kaarten. Ik ga voor de serie 'De herinnering blijft', echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie serie! Bij mij is er. Ook nogal veel vraag naar dit soort kaarten. Niet altijd zo eenvoudig om te maken. Maar jij hebt nu een mooie voorraad!

    BeantwoordenVerwijderen

  9. Je hebt ze mooi weten te maken,
    erg stijlvolle kaarten ☺
    Fijne avond !
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Hert-rendier-ree) }

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaarten, heel geschikt voor de gelegenheden, zeker met een (subtiel) kleurtje!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze serie is heel mooi! Je hoopt ze niet snel te hoeven sturen maar deze doen het vast heel goed wanneer het toch nodig moet zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooie warme serie Miranda.....we hebben ze helaas ook nodig!
    Ik had er laatst drie gemaakt en ze waren binnen twee weken weg....waarvan een voor iemand van 36 jaar!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je laat ons hier een waanzinnig leuke serie kaartjes zien.
    Ik vind het zo stoer van je, dat je voor deze kleuren heb gekozen bij dit thema. En het is ook nog eens er-rug leuk.

    Fijne feestdagen, een creatief 2017 en al het goede gewenst voor het nieuwe jaar.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ZO wat een prachtige serie heb je gemaakt! Deze kaartjes zijn heel gaaf en worden vast en wel goed ontvangen!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!