dinsdag 27 december 2016

35 jaar getrouwd

Mijn ouders waren laatst vijfendertig jaar getrouwd, wat een mijlpaal! We gingen met het hele gezin uit eten en natuurlijk hadden wij een cadeautje voor ze. Dit cadeautje werd vergezeld door een heus liefdes-jubileumkaart.


Dit is mijn eerste knutsel met de Fuse. Ik heb hem al een tijdje in huis, maar het kwam er nu pas van om hem eens te gebruiken. Het resultaat vind ik super leuk, dus dat motiveert om hem vaker te gebruiken! Schudkaartjes geven toch altijd op een leuke manier iets extra's aan een kaart.


De achtergrond heb ik gemaakt door twee cijfers van Marianne Design op het papier te leggen en de rest van het papier te bewerken met een sponsje en roze inkt, zo komt alleen het silhouet van de cijfers op het papier. Vervolgens her en der wat leuke stempels et voila!

Gebruikte materialen:
- Cijfers: Marianne Design
- Tekst: Els Brigé (Mijnheer & mevrouw / Jij en ik)
- Schudmateriaal

19 opmerkingen:

  1. Dat heb je mooi gedaan! Prachtige kleuren voor een huwelijk(sjubileum).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gedaan! Echt een feestelijke kaart. Nog gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf !!!!!
    En fijn , je ouders 35 jaar getrouwd !!!
    Felicitaties !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk! Ik heb vandaag Margo gezien en ik heb de tapejes! Ik kreeg ze van haar kado voor Kerst. Lief hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ik gek ben op shakers ben is geen nieuws, te leuk, verveeld nooit! Vind jouw kaart dan ook super leuk! Ik gebruik de Fuse ook te weinig, en maak shaker cards altijd op de 'gewone' manier...nou ja, komt ook wel weer, want er is veel teveel wat ik wil doen, proberen, leren enzo...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldige kaart! Zo feestelijk, precies goed voor zo'n gelegenheid!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk!! Ik ga morgen de Fuse ophalen, heb em besteld... kan (bijna) niet wachten ;-) Zeker als er zulke leuke inspiratie voorbij komt!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg leuk gemaakt Miranda. De fuse ken ik niet, maar dit resultaat is prachtig.groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is echt een geweldig leuk kaartje!
    & nog gefeliciteerd met je ouders.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk effect! Dit is een top kaartje voor je ouders, heel origineel. Die fuse is toch wel heel leuk als ik dit zo zie....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Ja het is een heel leuk apparaat, kijk maar eens op Pinterest (of niet, uit zelfbescherming haha).

      Verwijderen
  11. Prachtig! En natuurlijk ook gefeliciteerd met je ouders.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. En wij waren heel blij met deze mooie, bijzondere kaart!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtig gemaakt! Ik ken het apparaat niet, maar vind jou uitwerking echt super.

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een geweldige kaart is dit! Ha, ik lees net dat je ouders er ook heel blij mee waren :-) Snap ik helemaal.
    Groetjes vanuit Portugal, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey Miranda, mooie kaart voor je ouders! En natuurlijk Gefeliciteerd!!
    Groetjes, Miranda.v.d.W.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Miranda,
    Hij is super geworden. Leuk dat je de fuse hebt gebruikt. Geeft een super effect zo dat je er van alles bij in kan "gooien".
    Alvast de beste wensen voor het nieuwe jaar!!

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een supermooie dit! Ik wens je alle goeds voor 2017!

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!