donderdag 22 december 2016

Gastdesigner Els Brigé

Veel van jullie hebben de kaarten die ik maakte als gastdesigner voor Els Brigé vorige week al gezien, maar mocht je het gemist hebben dan kan je ze vandaag op mijn blog allemaal nog even bekijken!

In het bericht op haar blog vertel ik uitgebreid over de kaarten en kun je ook detailfoto's bewonderen, ik verwijs je dus voor extra info (en gewoon omdat ik zo trots ben hihi) even door. *Klik hier*

De verkorte versie met foto's, start... NU!

Natuurlijk kon ik het niet laten wat van haar leuke stempels te mixen met vrolijke washitape:



Maar ik combineer haar leuke stempels ook graag met mooie papiertjes:


Ik ben super trots dat mijn kaarten op de blog van Els Brigé in de spotlights mochten staan! Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn gemaakte kaarten. :-)

9 opmerkingen:

  1. Ze zijn te gek Miranda, superleuk dat je gastdesigner mocht zijn, ik kan mij voorstellen dat je daar trots op bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Natuurlijk heb ik vorige week jouw kaartjes al gezien op het blog van Els Brigé! En ze waren en zijn hartstikke tof! Gaaf dat je de stempels op z'n Miranda's hebt gecombineerd met washitape (het is toch geen zondag vandaag ;-)). Maar ook het mooie model kaart met alle designpapiertjes is super. Terecht dat je trots bent en je creaties vandaag ook op je eigen blog showt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, Miranda....je babykaartjes zijn erg leuk met dat washi en de stempels van Els, maar de liefdeskaart is helemaal geweldig!
    Super!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaarten! Prachtig en lekker vrolijk Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee prachtige kaartjes Miranda!

    Groetjes en hele fijne feestdagen,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Miranda, wat een supergave kaartjes heb je gemaakt! Zo gaaf die washi-tape in combinatie met de stempels! Ik wens je hele fijne kerstdagen met je man en je familie! Liefs, Miranda v.d.W.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaartjes heb je gemaakt.
    De stempels en de washi tape vormen een mooi geheel.

    Fijne dagen.

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg mooie serie heb je gemaakt voor het blog van Els Brigé!! Voor mij zijn de baby kaartjes favoriet, echt heel gaaf deze kleurencombi met zwart!!
    Je patchwork is echt een originele en je mag super trots zijn op het resultaat!!

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!