zaterdag 31 december 2016

Dag, dag 2016

De laatste dag van het jaar is aangebroken, dus dan vind ik het leuk om nog even terug te kijken op het afgelopen jaar. Even de balans op maken met jullie samen!

Het afgelopen jaar publiceerde ik 70 berichten, waarvan 15 themadagen met minimaal drie kaarten.
Dat zijn er een stuk minder berichten dan de afgelopen twee jaar (toen waren het er 151 en 177), maar dat komt onder andere omdat ik veel kaartjes en berichten ben gaan bundelen in 'themadagen'. En ik ben meer berichten in het weekend gaan publiceren, om doordeweeks iets meer tijd over te hebben voor andere dingen.

Ik ging trouwen!
In de maanden mei tot en met september was het wel héél rustig op mijn blog. Nadat mijn man in maart op zijn knieën ging tijdens ons 11-jarige samenzijn, brak een drukke tijd aan want we wilden in september nog trouwen. Een half jaar later! Een druk, maar een fantastisch half jaar aan voorbereidingen, met een prach-tige strandbruiloft op een warme 8 september.

Ik stond op het Bloggersplein.
In maart stond ik tijdens de Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen op het Bloggersplein. Totaal uit mijn comfortzone, om daar met mijn kaarten te staan. Toch besloten om te gaan, samen met Linda, en wat een leuke dag was het! Ik heb veel bekende en onbekende volgers ontmoet en ik was blij dat ik mijn onzekerheid overboord had gegooid om dit mee te mogen maken.

Ik stond meerdere keren in de spotlight.
Mijn kaartjes vielen op, zo bijzonder vind ik dat. Op Pinterest zie ik ze regelmatig verschijnen, super leuk dat mijn kaarten voor veel mensen een inspiratiebron zijn. Één van mijn kaarten vond ik terug in een '20x prachtige DIY geboortekaartjes inspiratie' op de pagina van MamasopinternetMaar daarnaast is het een nog groter compliment als mijn kaarten opvallen bij de makers van de producten waar ik graag mee werk. Zo stonden een aantal babykaarten van mijn hand op de blog van Eline Pellinkhof en verschenen labels die ik maakte met restmateriaal en stempels van Els Brigé op haar Facebook-pagina.

Ik was twee keer gastdesigner.
Iets waar ik ook ontzettend trots ben, ik ben twee keer gevraagd om gastdesigner te zijn. In maart mocht ik voor Marianne Design een hele maand lang gastdesignen: acht kaarten maken met de nieuwste materialen, een hele leuke uitdaging! In december was ik gastdesigner voor Els Brigé, ik mocht met haar materiaal aan de slag en stond met drie kaarten op haar blog.

Zo samengevat zijn het hele mooie hoogtepunten in een toch vrij 'rustig' knutseljaar, te gek! Tot zo ver de samenvatting in tekst, traditiegetrouw sluit ik af met een jaaroverzicht van mijn favorietjes per maand. Ik wil jullie ontzettend bedanken voor het volgen (ook mijn vele, vele stille volgers!) en voor alle leuke reacties die ik elke keer mag ontvangen! Ik wens jullie een gezellige jaarwisseling en op persoonlijk en creatief vlak al het goeds voor 2017! *Proost*

Januari


Februari

Blogger op het Bloggersplein tijdens de Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen



Maart

Gastdesigner Marianne Design



April

* Samen met Janneke organisserde ik een grote verrassing voor Eline Pellinkhof



Mei




Juni - Geen knutsels op mijn blog!

Juli



Augustus - Geen knutsels op mijn blog!

September



Oktober



November



December

* Gastdesigner Els Brigé




Dag, dag 2016!

11 opmerkingen:

  1. Prachtig jaaroverzicht! Qua kaarten en ook met belangrijke gebeurtenissen!! Voor jou en je man (!) een hele gezellige jaarwisseling, en een heel goed, gezond, creatief met veel washi, 2017!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Miranda, super leuk om jouw 2016 op knutselgebied samengevat te zien! En leuk om terug te lezen over het bloggersplein, was inderdaad een leuke ervaring! Leuk ook om je creaties weer even te zien :) op naar 2017! Weer een jaar met mooie hoogtepunten hoop ik! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Miranda, gaaf zo je jaaroverzicht! Ik wens jullie een fijne jaarwisseling en een gezond en gelukkig 2017 toe!! Tot volgend jaar! Veel liefs, Miranda v.d.W.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En ja hoor... een stickey sunday bij mij morgen! 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel bijzonder zo voor jou, leuk om het hier in het overzicht nog eens te zien.
    Een goede jaarwisseling gewenst en alle goeds voor jullie in 2017!

    groetejs van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk ook jou overzicht van een voor jou toch wel heel bijzonder jaar! je hebt een mooie eigen stijl, en je volgt zo mooi je eigen pad daarin. Erg mooi, eigen en veelal kleurrijk. Erg leuk om naar te kijken!
    Ik wens jullie ook al het goeds in het nieuwe jaar en wie weet tot ziens!
    Prut! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer een hele leuke blogpost !
    Wens je een fijne jaarwisseling en een heel goed 2017 !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi jaaroverzicht! Ik wens je alle goeds voor 2017 en bovenal veel creativiteit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een superleuk jaaroverzicht Miranda! Ik wens je in 2017 nog heel veel mooie dingen toe!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie blogpost, gezellig overzicht en leuke afsluiter van 2016! Ik hoop in 2017 weer veel van je creaties te mogen genieten, de beste wensen voor het nieuwe jaar, wie weet tot ziens.....
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!