donderdag 15 december 2016

Gastdesigner Els Brigé - Sneak peek


Super leuk, ik ben vandaag gastdesigner op de blog van Els Brigé!

Voor het antwoord op haar vraag of ik dat wilde doen, hoefde ik natuurlijk niet lang na te denken. Ik maak regelmatig kaarten met haar stempels, dus ik deed een dansje! Ik ging aan de slag en maakte drie kaarten, vandaag zijn ze allemaal te bewonderen op de pagina van Els.

Hier alvast een klein voorproefje:



Komen jullie gluren wat ik heb gemaakt?
Ik lees je reactie graag terug op haar blog (of hier natuurlijk ;-) ).

12 opmerkingen:

  1. Ohhhhhhhh, wat een toffe kaarten heb je gemaakt als gast designer bij Els Brigé. Ik ben helemaal weg van je washi tape kaarten!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk voor je! Ik ga meteen kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vooral de tapekaarten zijn weer subliem, wat ben je toch een geweldige inspiratiebron daarvoor!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. tof voor jou! Ik ga er snel even naar kijken!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat super leuk dat je gevraagd bent als GDT voor Els Brigé. En terecht want ik vind dat je haar stempels altijd prachtig verwerkt op je creatie's. Natuurlijk meteen even gaan kijken! Je hebt prachtige creatie's gemaakt. Hier mag je super trots op zijn!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jaa superleuk! Ik ga gauw kijken op het blog van Els! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben net gaan kijken. Ze zijn geweldig. En vooral de babykaart!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd!!!!
    Super gave kaarten hoor, dik verdiend.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Helemaal leuk natuurlijk, ik heb je supermooie en vrolijke creaties bekeken hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gaaf!! Vooral de bovenste is een echte 'Miranda-washi-tape'-kaart ;-)
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk voor je, Miranda!
    Ik ga direct kijken.

    ... ben ik weer. Erg enthousiast ben ik over de babykaarten. Zo leuk voor jou. Wil ze je niet in haar vaste team? Jij zou een goede aanvulling zijn.
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superleuk dat je gast designer mag zijn! Prachtige kaartjes heb je gemaakt Miranda, vooral de kaart met washi tape is een echte eye catcher, wow!

    Fijn weekend :D

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!