woensdag 14 augustus 2013

NIENNN'S

Even een vriendin in de spotlights zetten: Nina! Zij is ook - op een heel andere manier dan ik - regelmatig lekker creatief in de weer. Sinds kort vertelt ze daar over op haar blog NIENNN's. Lekkere gerechten, mooie meubels, leuke cadeautjes... je vindt er van alles. Maar: allemaal a la Nina. Want: alles waar ze over blogt, maakt ze zelf. Ze schrijft er op een vlotte manier over en ze vertelt je op een heel duidelijke manier hoe ze dit heeft aangepakt. Leuk en handig, mocht je geïnspireerd zijn en zelf aan de slag willen. De teksten worden vergezeld door prachtige foto's - uiteraard ook van haar hand. 

Hier een aantal foto's uit de berichten op haar blog, om je een beeld te geven van al het moois wat je er onder andere tegen zult komen.



Enne... ze is nu ook te volgen via Bloglovin'!

2 opmerkingen:

  1. dat ziet er leuk en lekker uit, ik ga zo eens kijken, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat tof van je dat je de blog ven je vriendin hierzo in de picture zet. Het ziet er allemaal heel leuk uit, en ga snel een bezoekje brengen.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!