zaterdag 31 augustus 2013

Cadeautje inpakken #2: Bruiloft

Wendy en Veronica, welkom als volger op mijn blog!

In DIT bericht liet ik jullie een kaart zien voor een bruiloft. Vandaag is het zo ver en stapt de collega van mijn vriend in het huwelijksbootje. De vraag van de ceremoniemeesters was om een leuk presentje te kopen. Vriendjelief kocht een cadeautje en ik mocht het inpakken. Leuk! Dat deed ik met een aantal items die ook terugkomen op de kaart. Verder niet al teveel poespas, het is immers 'maar' verpakking.



Gebruikte materialen:
- Papier: kaftpapier Hema
- Touw: Different Colours
- Hart: Nellie Snellen
- Dymo lettertang
- Doily

10 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart, leuke combi zo met hoe je het
    ingepakt hebt, heel leuk ☺

    Een gezellig (knutsel)weekend gewenst ☺
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou van mooi ingepakte cadeautjes! De combinatie kraft en wit blijft een van mijn favorieten!
    Heel leuk zo, ook je kaart, Miranda!
    Fijne zaterdag,
    groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk ingepakt Miranda, een mooi setje samen!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 'Maar verpakking' ??? Het is prachtig! Heel mooi gedaan en een perfecte combi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke combi zo samen. Ziet er erg mooi uit, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk! Zo heb je een mooi passend cadeau. Leuk dat alles matched.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat ziet dit er leuk uit! Heel mooi hoe je alles zo perfect bij elkaar laat passen. Je kaartje vind ik weer schitterend.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super leuk gedaan,past heel mooi bij elkaar.

    lieve groetjes,de hobby droom.

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!