woensdag 22 juli 2015

Zachte kleuren

De kaart van Liftchallenge #87 (weet je nog, die leuke met het boogje in het papier) inspireerde mij tijdens die lopende challenge tot nog meer kaarten. Ik heb even gewacht met ze laten zien, omdat ik de eerste twee gemaakte kaarten wilde bewaren tot het moment dat mijn creatieve Facebook-pagina 450 likes zou hebben! Het leek mij een leuk setje om weg te geven namelijk, maar dat moest nog wel even een verrassing blijven. Anyway, het boogje dus. In een CAS variant, met al mijn mooie SU-inktjes en favoriete veertjes. Ik ben hopeloos verliefd op deze kleurencombinatie én de veertjes.


En ja, als je een beetje verliefd bent wil je méér. Maar met een allergie voor massa-productie wilde ik óók iets anders. Dus: wel dezelfde kleuren, maar andere stempels. Voor de hand liggend zou zijn om de veertjes te vervangen voor mijn leuke SU-bloemen, maarrrrrrr... een veel beter idee kwam toen ik de Zoo Babies tevoorschijn toverde! Ben ik óók nog steeds verliefd op. (Wat een fijne hobby heb ik toch!)



Het is zo fijn als iets er in het echt nog leuker uit komt dan in gedachten! Ik ben er helemaal blij mee, dat mag best toch?! De twee baby-kaarten waren ook super favoriet in mijn kaarten-verkoop-bak. Hmm, een teken dat ik mijn creatieve brein nogmaals op deze fijne kleurencombinatie kan laten loslaten. Helemaal niet erg!

Gebruikte materialen:
- Inkt: Stampin' Up
- Veertjes: Stampin' Up (Four feathers)
- Dieren: Stampin' Up (Zoo Babies)

13 opmerkingen:

  1. Prachtige orginele kaartjes. Vooral die baby aartjes vind ik erg mooi. Groetjes Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je mag er terecht blij mee zijn, ze zijn superleuk! Ook de laatste twee kaartjes, leuk om te zien dat het een heel ander kaartje wordt als je meerdere stempels gebruikt. Ga zo door zou ik zeggen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat boogje blijft mooi om te verwerken, en kan je voor allerlei kaarten inzetten. Je bent helemaal verslaafd aan je kleurencombinatie, weer een verslaving erbij... ;). Maar blijf ook lekker experimenteren met andere combinaties hè?!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gevaarlijke hobby hoor, met al die verslavingen die op de loer liggen. ;-) Haha, dat experimenteren komt helemaal goed hoo!

      Verwijderen
  4. Hey Miranda, wat een gave kaartjes! Kleuren zijn echt SUperleuk! En met die stempels van de Zoo Baby's zijn het 2 erg leuke kaartjes geworden! Ik snap wel dat die zo verkocht waren, Hahaha! Ben benieuwd naar je volgende creatie met deze kleurtjes! Groetjes Miranda v.d.W.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik had de kaartjes al op je fb-pagina zien staan en vind ze geweldig! De baby-variant is ook prachtig! Nu dacht ik bij het zien van deze post: yes, weet ik eindelijk hoe ze die leuke gebogen randjes maakt, maar helaas😉 Dat geheimpje verklap je niet, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ooh dat is geen geheimpje hoor. Ik zie dat het er niet bij staan inderdaad, bij het vorige bericht ook niet eens? Het is een snijmal van Lawn Fawn, officieel zijn het 4 snijmallen om heuvels te creëren geloof ik. :-) Ik vind ze super leuk door het stikpatroontje er naast.

      Verwijderen
  6. Mooie speelse en ook frisse kaartjes Miranda, dat boogje is inderdaad erg leuk op een kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geeft echt een heel leuk effect zo. Wat een grappige set kaarten heb je zo gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind ze superleuk! Voortborduren op een succesvol thema.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je bent lekker los gegaan met stempels en kleurtjes. Met deze sie geweldig leuke kaartjes als resultaat. Ze zijn echt helemaal super.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!