donderdag 16 juli 2015

Themadag #59: Watercolor wings

Mooie vlinderstempels, ik hou er van. Ik heb mijn collectie pas uitgebreid met de geweldige stempelset 'Watercolor wings' van Stampin' Up. Toen ik de catalogus had gezien, was dit gelijk één van mijn favoriete stempels. En toen ik van vriendjelief een cadeautje mocht uitzoeken, was de keuze snel gemaakt. :-) De stempelset is best prijzig, maar het is het geld naar mijn idee meer dan waard. Je kunt werkelijk waar éindeloos variëren met deze set, doordat je de vlinder (een grote én een kleine) naar eigen wens kunt opbouwen met de verschillende stempels. En dan zitten er ook nog teksten en stipjes-stempels bij! Vervolgens zijn de mogelijkheden qua kleurgebruik net zo eindeloos en dan kan je de vlinder óók nog eens d.m.v. de snijmallen extra dimensie geven. 

Toen ik er mee aan de slag ging, besloot ik het eerst maar eens 'simpel' te houden door alleen te stempelen en de snijmallen nog even achterwege te houden. Ik ging meteen helemaal los en probeerde verschillende kleuren uit. Mijn voorkeur gaat voor nu uit naar kleuren die dicht bij elkaar liggen, maar ik probeerde natuurlijk ook even een mix van allerlei kleuren uit.

Bij deze de foto's van mijn eerste uitprobeersessie! Het leek mij leuk als de vlinders het randje zouden overlappen. Twee kleine labels en de grote zou zelfs door kunnen als boekenlegger. Ik gebruikte drie SU-tinten groen/blauw: Pistachio Pudding, Coastal Cabana en Lost Lagoon.


Voor de tweede set mixte ik een aantal kleuren: So Saffron, Wild Wasabi en Calypso Coral.


Toen een derde set met toch weer drie tinten die dichter bij elkaar liggen: Blushing Bride, Strawberry Slush en Calypso Coral. Twee labels:


Twee kleine kaartjes: 


En ook nog even de grote vlinders uitgeprobeerd:


Een gezellig setje bij elkaar zo:


Aanstaande zondag laat ik nog een kaartje met deze mooie vlinder aan jullie zijn, ik heb hem namelijk ook gebruikt voor mijn bijdrage als gastdesigner bij CAS on Sunday!

Gebruikte materialen:
- Vlinders/tekst: Stampin' Up (Watercolor wings)
- Inkt: Stampin' Up
- Vellum: Action

16 opmerkingen:

  1. Oo, wat mooi! Ik vond hem ook meteen erg leuk, maar vanwege het prijskaartje heb ik hem toch nog niet gekocht ;-) wat een lief vriendje heb jij! De tags zijn superleuk! De vleugeltjes mogen ook wel een stukje over de rand, ze moeten toch niet in een envelop. De kaartjes vind ik nog leuker, maar dat komt door de kleurencombi ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele knappe collectie ! Tof !
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er erg goed uit, jij kan weer vooruit !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Miranda,
    wat een gave stempelset!! En hoe je dat gedaan hebt met die kleuren. Prachtig vind ik het.
    En dan laat je meteen een heleboel zien. Lief dat je een cadeautje mocht uitkiezen...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtige dingen heb je gemaakt! Deze vlinders zijn inderdaad super gaaf en zo veelzijdig! Lieve groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  6. PRACHTIG!!!!!!!!!!
    Mag ik dat vriendje ook een keer lenen?

    Groetjes, Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi hoor, ze zijn lekker fleurig ook en fladderen mooi op je tags en kaartjes, heel vrolijk gezicht zo bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahaha, goed bezig met al die vlinders! Heerlijk zo'n vriendje waar je cadeautjes van mag uitzoeken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk cadeautje hoor!!! je hebt er een hele leuke serie mee gemaakt, je laat er duidelijk mee zien dat je er alle kanten mee uit kunt.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zijn ze leuk zeg, jouw kaartjes en je vlinders! Ik heb die set ook, nog noets mee gedaan, maar dat komt nog...
    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Miranda, leuke stempelset heb je uitgekozen! Je kan er zoveel combinaties mee maken,! Ik vind je labels en kaartjes super gaaf! Een leuke serie zo bij elkaar! Fijn weekend! Groetjes, Miranda v.d.W.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo'n kadootje is helemaal niet vervelend! Hou 'm nog maar een tijdje te vriend ;). Ik ben zelf ook helemaal weg van deze set. Je kunt er echt alle kanten mee op. Leuk om jouw kleurencombi's te zien! Ben benieuwd naar je vervolg...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow echt heel mooie stempelset en je hebt er weer gave dingen mee gemaakt! Mooie kleurencombi's! Met name de groene serie vind ik heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een leuk vriendje heb jij, hij verwent je lekker. Geniet ervan! Je hebt prachtige setjes met deze stempels gemaakt. Ik heb ze zelf ook gekocht. Op Pinterest staan prachtige voorbeelden, waar jij mooi je eigen draai aan kunt geven. Dat vind ik zo leuk aan jou! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!