vrijdag 31 juli 2015

Washitape tip

Heb jij nog plek in je doosje/bakje/laatje/kastje met washitape rolletjes?

Nee?

Optie 1: sla dit bericht over en klik op het kruisje rechts boven in.
Optie 2: maak vast ruimte voor nieuwe rolletjes.

Ja?

Gauw naar de Action dan, waar nu onder andere deze leuke pakketjes in de schappen liggen voor €0,79 euro.


Fijn weekend! Ik ben weer lekker aan het plakken geslagen en laat jullie binnenkort weer het een en ander zien. Ik heb ook héél leuk nieuws (nee, ik ben niet zwanger) op knutselgebied, maar daarover later meer!


11 opmerkingen:

  1. Oei heeeeeeeel verleidelijk! Ik heb al een tijdje niks meer met washi tape gedaan en ik heb er al zoveel.. misschien toch nog even langs Action... of toch niet... of toch wel? Haha ik ga kijken hoe lang ik de verleiding kan weerstaan :). Ben alvast weer benieuwd naar jouw washi-kaartjes en je leuke nieuws op knutselgebied!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goede reden om ze weer eens uit het stof te halen, doe je mee? Ik heb ook al een poosje niet veel gemaakt met de tape, maar ben nu weer lekker bezig. Ik zie wel op je blog of je wel of niet langs de Action bent geweest. ;-)

      Verwijderen
  2. Ja dit is weer echt iets voor jou! Ik hoop toch zo dat ik je eens tegen kom bij Action terwijl je alles daar uitzoekt en mooi bij elkaar op de grond legt en de foto maakt....Hahahaha.
    Superleuk weer. Ik ben benieuwd naar je kaartjes ermee!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, je zou mij gelijk herkennen! Het was deze keer zelfs zo erg dat ik op de grond zat... Ik kan niet zo goed lang gehurkt zitten, maar alle rolletjes lagen in het onderste schap. Omdat het er zoveel waren en ik toch echt alles wilde zien, belandde ik op mijn bips. Ja, ik ben echt gek...

      Verwijderen
  3. Haha ik ben ze al tegen gekomen in de action hier in België en ik heb ze braafjes kunnen laten liggen.
    Mijn washi huisjes zijn namelijk al vol! LOL
    Ik ben benieuwd naar je leuke nieuws.
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Knap van jou! Mijn bakje was ook vol, maar ik heb besloten ruimte te gaan maken (lees: nieuw bakje). ;-)

      Verwijderen
  4. Ik heb al een aardige doos vol . Maar ik kan er meestal slecht aan weerstaan .Gelukkig is er geen action op fietsafstand in de buurt en met de vier kids thuis waag ik me niet aan dit avontuur , want dan kom ik nog met veel anders thuis. Maar wel tof dat je het deelt !!! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is dit toch weer leuk! Jij kunt altijd zo enthousiaste A.c.t.i.o.n, berichten schrijven ((-:
    Welke verpakking heb je weer terug in het schap gelegd? Of zijn alle kleurtjes in jouw boodschappenmandje verdwenen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb niet alles meegenomen, maar samengevat komt het er op neer dat ik ruimte heb moeten maken voor nieuwe rolletjes. ;-)

      Verwijderen
  6. Hihiiii, ik heb de eerste rolletjes al weten te scoren. Volgende week ga ik toch maar even terug om te kijken of ze weer aangevuld zijn ;o)
    Meteen weer een goede reden om al die andere rolletjes ook weer eens voor de dag te halen.
    Ik ben wel heel benieuwd naar je nieuwtje....

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het wordt weer tijd voor een washiweek waarin we weer eens lekker allemaal aan de plak gaan, vind je ook niet?!

      Verwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!