vrijdag 31 juli 2015

Fotoboek bruiloft

Mijn (nog niet officiële) schoonzusje kwam laatst gezellig knutselen. Voor een bruiloft van vrienden van haar en mijn broer, wilde ze een persoonlijk cadeau én geld geven. Haar idee was om dit via een fotoboek te doen, met allerlei leuke gezamenlijke foto's en de cadeau-envelop achterin. Ik mocht haar daarbij helpen! Ze had zelf al een heel gaaf fotoboek gekocht. De binnenkant heeft ze zelf helemaal leuk versierd, de kaft hebben we naar haar wensen samen opgevuld.

Kijk, met zo een gave kaft is de helft van het werk al gedaan!


Een foto van het bruidspaar in een kleine polaroid en natuurlijk de (nieuwe) achternaam van het stel! Dat was nog een beetje kaal, dus er mocht ook nog een rommelig lijntje op de kaft komen.


Op de zijkant de trouwdatum van het stel.



Het stel was heel blij met het persoonlijke cadeau. :-)

Gebruikte materialen:
- Fotoboek: HEMA
- Polaroid: My Favorite Things
- Letters: My Favorite Things
- Cijfers en &-teken: Marianne Design

2 opmerkingen:

  1. Gaaf om dit zo kado te doen!! En gezellig om samen te maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om zo samen een zo'n persoonlijk kado te maken.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!