maandag 13 juli 2015

Themadag #58: Project Life

Kiekeboe! Hallo!

Vandaag vier kaartjes met de stoere Project Life papiertjes uit de 'Emotie'-lijn van Marianne Design. De strepen, sterren en gave kleuren spraken mij direct aan. Niet om een Project Life album mee te maken, maar gewoon voor op kaarten! Eenvoudig van opmaak, want de papiertjes zijn super leuk en die wilde ik niet al teveel verstoppen.

De foto's zijn helaas niet zo goed, ik doe elke keer een hele tocht door mijn huis en maak op verschillende plekken foto's van de kaarten om daar de beste foto's uit te zoeken. En als ik denk dat ik een goede plek heb gevonden, werkt die de volgende keer juist totaal niet voor het beste licht. Na verschillende pogingen, houd ik het dus maar even hierbij!





Gebruikte materialen:
- Papier: Marianne Design (Project Life Emoties)
- Stempels: Eline Pellinkhof
- Olifant: Eline Pellinkhof (collectable Olifant)
- Sterren: HEMA pons

14 opmerkingen:

  1. Mooie serie!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaarten! Het probleem van het foto's maken herken ik helemaal! Wat is het toch lastig om je kaarten goed en mooi op de foto te krijgen, hè?!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach wat een schattige kaarjtes! Goed daglicht helpt mij bij mijn foto's, ik zet de kaarten tegenover het raam, zodat er flink veel daglicht op valt. En dan maak ik de foto. Dat gaat eigenlijk altijd wel goed. MIsschien een tip? Lieve groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tja, dat van het licht herken ik. Op prachtige dagen als afgelopen zaterdag is het geen probleem, maar op grijze en grauwe dagen als vandaag is het niet te doen. Je kaarten zien er hoe dan ook weer erg leuk uit. Toffe papiertjes inderdaad, lekker stoer!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Onwijs gave kaarten Miranda!
    Heel leuk zoals je de teksten, project kaartjes, het olifantje en alle stempels met elkaar hebt gecombineerd.
    Alles ziet er lekker stoer uit!!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn enorm leuk! Heel gaaf papier. Foto's maken blijft soms lastig, herkenbaar. Ik spaar ze soms op voor een heldere dag, maar dat komt ook niet altijd uit ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, met dit sombere weer werkt het licht niet mee, maar je kunt toch prima zijn hoe onwijs leuk ze zijn, hoor! Erg gave combinaties maakte je en dat olifantje is zo lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Enige kaarten zijn het geworden, zo leuk stoer! Ik vind het grote lettertype dat je hebt gebruikt ook erg leuk!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wow allemaal heel leuk! ik heb laatst hetzelfde pakketje project life kaartjes gewonnen bij cards en scrap en wil ze inderdaad ook op kaarten gaan verwerken :). het is inderdaad lastig foto's maken, zeker met dit weer, maar je kaartjes komen goed over hoor! groetjes, linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het zijn stuk voor stuk weer geweldig leuke kaartjes geworden.
    Jah, dit vieze, grauwe weer is echt niet goed voor je foto's. Toch komen ze wel heel mooi over hoor.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat en gave serie, leuk om ze met die project life kaartjes te maken.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Miranda, wat schattige kaartjes heb je gemaakt. Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!