vrijdag 20 juli 2012

Two Stars Are Born

Wat heerlijk om weer wat te kunnen doen! De fikse keelontsteking is voorbij (nog bedankt voor de beterschapswensen!) en vandaag heb ik een dagje vrij van werk. Dus na mijn standaard vrije (knutsel-)donderdag, kan ik ook vandaag weer lekker aan de freubel!

Vandaag laat ik jullie twee kaartjes zien die in de Creatiewinkel komen. Ik wilde heeeel graag aan de slag met de nieuwe ster die-namics van MFT, altijd leuk voor een stoere babykaart. Omdat baby scrappapier die ik op een knutselmarkt heb gekocht al een poosje 'stof loopt te vangen', was het tijd om ook daarmee aan de slag te gaan. Twee bijna-maar-toch-niet-helemaal-dezelfde kaarten:



Aantal detail foto's:



Neem een kijkje in de Creatiewinkel voor het actuele aanbod.

Gebruikte materialen:
- Papier: Premium Glitter Scrapbook Paper (Baby Boy)
- Sterren: My Favorite Things
- Tekst: stempelset Eline Pellinkhof
- Kraftpapier: Boekenvoordeel
- Tape: Hema
- Pareltjes


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!