donderdag 29 maart 2012

Mijlpaal

Na mijn geslaagde "verkoopdag" van gisteren heb ik een mijlpaal
bereikt! Ik knutsel al heel wat jaren, maar mijn kaarten verkopen
doe ik pas ongeveer twee jaar. De laatste tijd ben ik hier actiever
in geworden en pak ik het wat grootser aan, deze weblog is daar
een onderdeel van. Mede door mijn blog heb ik regelmatiger opdrachten
gekregen en dus ook meer kaarten verkocht. En wat blijkt nu:
 ik heb al meer dan honderd kaarten verkocht! *Trots*
Iedereen die mijn kaartjes waardeert, koopt en verkoop-praatjes houdt:
ontzettend bedankt!

4 opmerkingen:

  1. Terecht dat je zoveel kaartjes verkoopt, je maakt geweldig leuke creaties, en wat is er nu leuker om met je verdiensten weer nieuwe materialen te kunnen kopen. Ga zo door.......en ik hoop dat ook veel meer mensen volger van je blog gaan worden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel voor je lieve complimenten! Het is inderdaad leuk om mn verdiende centjes weer goed te besteden. Met de volgers loopt het nog niet storm, maar ach de mensen die mijn kaarten willen kopen weten me nu in ieder geval te vinden. Via Facebook kom ik ook een eind. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. en nu misschien ook wel een beetje reactie via mijn blog, ik heb een link naar jou geplaatst :-)

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!