zaterdag 27 december 2014

Twee trouwkaarten

Ik hoop dat jullie allemaal fijne Kerstdagen achter de rug hebben! Bij mij verloopt de maand december wat rumoerig, hierdoor is het plaatsen van nieuwe berichten ook erg onregelmatig. Soms even helemaal niets en dan weer meerdere berichten achter elkaar. Ach, jullie merken het vanzelf wanneer ik weer tijd en zin heb gehad om te bloggen. ;-)

In deze maand waren mijn ouders 33 jaar getrouwd en twee vrienden hadden hun 5-jarige trouwjubileum. Voor allebei de liefdeskoppels maakte ik een persoonlijke kaart.

Voor mijn ouders wilde ik graag iets maken met goud, zwart en wit:



En voor vrienden wilde ik toch ook nog wat kleur toevoegen:



Bij allebei de kaarten gebruikte ik de hartjes-mask van Stampin' Up. Heel fijn om zelf op een gemakkelijke manier te bepalen waar je wel of geen hartje wilt hebben. Op de eerste kaart zijn de hartjes van embossingpasta, op de tweede kaart heb ik ze gemaakt met inkt.

Gebruikte materialen:
- Goud papier: Doeading, scrapformaat
- Hartjes: mask Stampin' Up
- Embossingpasta: Dutch Doobadoo
- Grote cijfers: My Favorite Things
- Kleine cijfers: stickers Tim Holtz
- Poppetjes; My Favorite Things
- Hart: Nellie Snellen
- Tekst: Joy!Crafts


12 opmerkingen:

  1. helemaal leuk werden ze ! mooi gedaan
    fijne feesten,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaarten heb je voor ze gemaakt, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk geworden hoor! Fijn weekend!
    Liefs Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee hele leuke kaartjes! Gaaf de achtergrond met pasta op het eerste kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaartjes! De gouden voor je ouders is wel heel feestelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuk Miranda! Ik heb zulke making stencils ook hoog op mijn verlanglijstje staan, erg leuk effect!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuke huwelijksjubileumkaartjes! Die voor je ouders wat meer chique en die voor je vrienden wat speelser.
    Ik vind ze leuk!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En wij....waren erg blij met de mooie kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaartjes, allebei leuk!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaarten. Grappig om te zien dan je met een mask 2 zo heel verschillende kaarten hebt gemaakt. Persoonlijk vind ik de tweede mooier, maar smaken verschillen.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!