zondag 16 februari 2014

ZieZo Knutsels - Strand #3

Op de laatste dag van de strandserie die ik maakte voor ZieZo Knutsels, laat ik jullie geen kaart zien maar drie kleinere creaties! En voor degenen die de strand-berichten de afgelopen dagen hebben gemist: er is vandaag ook een foto te zien met alle strandcreaties op één foto. Ik heb genoten van het maken van mijn eerste serie-bijdrage... ik hoop dat jullie de serie ook leuk vinden!

Hier een sneakpeak, kijk op de blog van ZieZo Knutsels voor het volledige bericht.





6 opmerkingen:

  1. Hey Miranda, net gekeken op het blog bij zieZo knutsels, wat een gave labels! Superleuke serie heb je gemaakt. Vind je baby-kaartjes van je vorige post ook geweldig! Ben benieuwd naar de meisjes-serie. Fijne zondag nog! Groetjes, Miranda v.d.W.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Miranda! De instellingen op de blog van ZieZo Knutsels zijn trouwens angepast, zodat je daar ook anoniem kunt reageren. Groetjes!

      Verwijderen
    2. Bedankt voor je reactie, kan ik daar volgende keer ook een reactie achterlaten!groetjes, Miranda.

      Verwijderen
  2. Dit ziet er errug veelbelovend uit. Ik ga gauw ff spieken.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb ze bekeken Miranda, heel erg mooi allemaal! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zien er geweldig uit!
    Leuk gedaan....

    Groetjes Samantha

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!