zaterdag 14 september 2013

Flessenlabel

Een heel klein projectje, gemaakt voor de jarige nicht van mijn vriend. Want ja, een flesje zonder label is 't hem net niet hé... dus ik ging even aan de freubel voor een kleine toevoeging. Ik maakte een label van een langwerpig stukje kraft, de Cuttlebug hielp me een handje voor de ronde inkeping, bovenaan de hoekjes afgerond en met drie laagjes papier en wat kleine toevoegingen voor de tekst was 'ie al weer af!




Gebruikte materialen:
- Papier: Art Talent (Kruidvat)
- Kraftpapier: Joy!Crafts
- Dymo lettertang
- Cijfers: Zeeman

8 opmerkingen:

  1. Leuk gemaakt! Sla dit idee meteen op ,
    Grts.!neke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. inderdaad, het geeft de gewone fles net dat ietsje meer ! goed gezien, mooi
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke label voor aan deze rosé fles!
    & met de lettertang maak je het dan helemaal persoonlijke! Super Miranda

    Wij wensen je een fijn weekend toe :)
    Lieve groetjes, De hobby droom

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk label, is zo toch veel leuker om te geven, zo'n flesje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige label heb je gemaakt Miranda, geeft net dat beetje extra's aan je kadootje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mmmm, bubbels. Leuk gemaakt! De kleuren passen heel goed bij het etiket van de bubbels.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke label, maakt de fles gelijk leuker om te geven,
    maar ook om te krijgen ☺

    Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
    Liefs en grtjsss Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!