vrijdag 5 juli 2013

Blanco kaart

Welkom nieuwe Bloglovin' volgers! :-)

Nog een kaartje waarvan het eigenlijk de bedoeling was dat het een lift zou worden voor de Liftchallenge. Ik kocht pas prachtig papier van Papermania, in hele zachte kleuren. Daar wilde ik dus een kaart mee maken, maar wat een worsteling was het! Na flink wat denkwerk, schuiven en soms wat licht gemopper, valt de kaart niet echt meer in de categorie liftkaart. Ach geeft niet, de inspiratie was weer fijn. ;-) Toch nog wel een beetje tevreden, verkocht ik de kaart aan een collega die graag een blanco kaart wilde.





8 opmerkingen:

  1. Vindt je liftkaart super gelukt en wat een prachtige bloem!.


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is weer eens wat anders, maar daarom zeker niet minder geslaagd.
    En je kaartje heeft al meteen een bestemming. Altijd leuk toch?
    Groetjes,
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi, ook al valt ie misschien niet helemaal binnen de normen van de lift, herkende ik de layout meteen :)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart is het geworden, het papier is ook erg mooi. Ik begin ook wel eens aan een lift en uiteindelijk wordt het dan toch iets anders.Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het een mooie lift!! Zacht van kleur en heel stijlvol.

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Toch is dit ook een leuk kaartje hoor. Dit stijltje ben ik niet gewend van je. Maar dat maakt het er zeker niet minder mooi om. Waar zijn de tapejes? :-)

    Groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!