dinsdag 1 januari 2013

Gelukkig nieuwjaar!

Lieve volgers,

De allerbeste wensen voor het nieuwe jaar! Ik hoop dat jullie een leuk uiteinde hebben gehad en al jullie vingers nog hebben om ook het komende jaar weer lekker te kunnen knutselen en te bloggen. ;-)
 
Ik wil jullie graag bedanken voor het afgelopen blog-jaar. Mijn blog heb ik in januari 2012 aangemaakt en ik heb er nog geen seconde spijt van gehad. Naast de vele inspirerende creaties die ik bij jullie allemaal zie verschijnen, geniet ik ook ontzettend van de leuke reacties die jullie bij me achter laten. Dat maakt kaarten maken en delen nog zoveel leuker! Bedankt daarvoor, ik hoop dat we in het nieuwe jaar weer regelmatig bij elkaar langs komen en elkaar kunnen inspireren met allerlei moois.
 
Mijn vriend en ik zijn momenteel nog steeds druk (en erg moe!) van het verhuizen en klussen, dus vandaag en de komende periode helaas nog geen nieuwe creaties van mijn kant. Ik mis het knutselen enorm, maar ik heb er echt geen tijd voor nu. We moeten alle wanden en plafonds verven in ons nieuwe huis, terwijl we geen vakantie hebben. Na ons werk hebben we geen puf meer of onvoldoende licht om goed te kunnen schilderen, dus we kunnen niet dagelijks aan de slag. Gelukkig krijgen we hulp van familie en vrienden waardoor het klusje een stuk sneller gaat, maar we zijn er nog niet. Aanstaande zaterdag hebben we een busje gehuurd om alle grote spullen over te brengen, dus dan moeten we wel enigszins klaar zijn met het verfwerk. Gelukkig zijn de woonkamer, de keuken en onze slaapkamer voorzien van een fris likje verf, dus we kunnen daarin in ieder geval al vast spullen kwijt. We moeten ook nog op pad voor meubels, ik kijk nu al uit naar de koop van een grote eettafel die vooral dienst gaat doen als knutseltafel in onze grote keuken. Daar hoort natuurlijk een mooie kast bij voor de knutselspulletjes... ik kan niet wachten!

Tot die tijd ... nog even geduld.

Liefs,
Miranda
 
 

16 opmerkingen:

  1. Miranda de beste wensen voor het nieuwe jaar en succes verder met het klussen in jullie nieuwe huis.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor jullie ook de allerbeste wensen en alle goeds voor 2013 !
    Heel veel succes met alle drukte en het bezig zijn in jullie
    nieuwe huis. Langzaamaan zal je het zien opknappen tot iets
    wat jullie thuis zal zijn. Leuk als je kan gaan shoppen voor
    je inrichting, alvast veel plezier daarmee !

    Een heel creatief jaar gewenst :)
    Lieve groetjes van Erica ¤

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes met klussen meid! Het is even doorzetten, maar daarna vooral heel erg genieten! Nauurlijk ook de beste wensen voor 2013!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig nieuwjaar! Haha ik snap dat je daar naar uitkijkt! Nog even doorzetten, je weet waarvoor je het doet! Knutselen komt dan vanzelf weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wens je nog een gelukkig en gezond, maar bovenal een creatief 2013!
    Nog veel succes met de verhuis en kluswerken.
    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. We wachten zeer zeker geduldig af. Een heel mooi 2013 in jullie nieuwe huisje
    Gr. Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij ook de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar. Jullie hebben nog een flinke klus voor de boeg, maar als je straks aan die heerlijke grote eettafel zit te knutselen ben je het vast zo weer vergeten!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Miranda een heel gelukkig nieuwjaar en dat het maar een geweldig jaar mag worden in jullie nieuwe huisje. Wat een werk zullen jullie hebben en snap dondersgoed dat jullie moe zijn. Meis heel veel succes en denk maar aan de mooie eettafel (knutseltafel) en (knutsel)kast, want dat wordt genieten voor je.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jij ook een geweldig mooi nieuwjaar!!
    Het is even bikkelen, maar je hebt iets mooi's in het vooruitzicht!! Hou je daar aan vast!! Succes, en we zien je creaties wel weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Succes met klussen en verhuizen en alvast genieten van jullie eigen stekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Miranda,
    Jij ook een heel gelukkig nieuwjaar. Heel veel succes nog even met de klussen die nog gedaan moeten worden in jullie nieuwe huis. Ik kijk al weer uit naar je eerste kaartjes gemaakt aan de nieuwe eet eh knutseltafel in de keuken.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Voor jou ook de allerbeste wensen Miranda! Heel vel succes met de verhuizing, poeh dat is altijd zo'n KLUS! Rustig aan, we zien je vanzelf weer verschijnen met weer iets heel leuks :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jij ook nog de allerbeste wensen Miranda, nu nog even door bijten met klussen, maar fijn dat je hulp krijgt. Als je de rust hebt gevonden komt het knutselen ook weer. Ik ga een der dezer dagen aan je verjaardagskaart beginnen. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Succes met de verhuizing, Miranda, en voor jullie natuurlijk ook de beste wensen voor het nieuwe jaar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. succes met de verhuizing we zien je vanzelf wel weer verschijnen!

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!