zondag 23 september 2012

Feestvarkens

Ik mag weer twee nieuwe volgers verwelkomen: Karin en Elly. Ontzettend leuk dat jullie me volgen! Mijn Facebook-pagina voor mijn kaartjes heeft er door de reclame van Hobbynu ook weer wat nieuwe 'Likes' bij, erg leuk om de aantallen te zien groeien.

Hebben jullie dat ook, dat je uuuuuuuuuren kunt snuffelen op Pinterest? Ik heb het nog niet zo lang geleden ontdekt, maar het is zo verslavend om leuke creaties (en andere dingen) te bekijken en te verzamelen in eigen mapjes. Door Pinterest ben ik ook geinspireerd geraakt door het maken van het volgende kaartje. Ik wilde het idee ook zo graag zelf eens uitwerken, ik vind hem zelf erg vrolijk! Het leuke is, deze week is het thema bij DCL 'dots', dus ik zend deze kaart in.



De ontvanger haalt de kaart hopelijk voorzichtig uit de enveloppe... anders mag hij/zij gaan stofzuigen. ;-)

Toen ik met deze kaart klaar was, bedacht ik dat deze kaart met allerlei vormpjes is uit te voeren. Sterren, hartjes, of... ballonnen! Ik heb zelf hardop gelachen om het uiteindelijke resultaat van de volgende kaart. Het is geen hoogstandje, maar ik vind hem zelf te grappig. Hij komt in mijn Creatiewinkeltje terecht, voor de verkoop. Klik hier voor het actuele aanbod.



Ik heb een lekker productief kaarten weekend achter de rug, dus de komende dagen laat ik jullie meer zien. Nu gauw omkleden, want er staat een gezellig dineetje met vriendjelief in de planning.

Fijne zondag nog!

Gebruikte materialen:
- Kraftpapier
- Wit papier met linnenstructuur
- Gekleurd papier
- Stempel: onbekend
- Enveloppe: Marianne Design
- Overtrekpapier: Action
- Embossinginkt, embossingpoeder, heattool

18 opmerkingen:

  1. Ja die staat bij mij ook op mijn pinters board. Hij is zo leuk, en hij past inderdaad prima bij de challenge. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, Miranda, wat zijn ze leuheuk!!! Wat mij betreft in ieder geval een top-3 plek!
    Ik denk dat deze challenge door velen wordt uitgewerkt (-:
    Veel plezier en eet smakelijk!
    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat van Pinterest herken ik. Alhoewel ik het nu langer heb ik nu toch weer minder kijk. Wel herken ik de kaart die je gespot hebt, heel erg leuk, en je hebt h'm erg top uitgewerkt! Heel vrolijk!
    Bedankt voor het meedoen bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk idee! Lekker vrolijk! Ik vergeet Pinterest heel vaak, stom he?! Er staan zulke leuke ideeën op! Jouw kaartjes zijn geslaagd!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke creaties Miranda, en heerlijk dat je zo productief was, fijn is dat he?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende vrolijke kaart is dit geworden Miranda, echt een kaartje voor een feestvarken, super. En Pinterest ik neem me telkens voor om me daar in de verdiepen maar moet dat nog steeds doen, als ik er ergens een gaatje vind ga ik het dan ook zeker doen.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Miranda

    Wat zijn ze vrolijk deze prachtige kaartjes.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog bedankt voor je lieve berichtje bij mijn Sewing Box, het was idd veel werk maar wel heel erg leuk om te doen.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooooh wat gaaf geworden, Miranda. Een dotje van kaart :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. super leuke kaarten heb je gemaakt, bedankt voor je deelname aan dcl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke en grappige kaart is dit. Gaaf dat envelopje vol met 'dotjes'.

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je eerste kaart vind ik ontzettend leuk! Super het floppie met dots. Luv it!
    Je tweede kaartje is ook enig joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. helemaal te gekke kaartjes! bedankt voor het meedoen met de dcl!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke, vrolijke kaarten. Daar wordt je toch helemaal happy van! Groetjes Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schhitterende kaartjes hoor leuk idee vind vooral die confetti kaart erg leuk gedaan. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel erg leuke en vrolijke kaartjes, dank voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!