dinsdag 11 september 2012

Beterschap - Nieuw in de Creatiewinkel

Allereerst een welkom aan mijn nieuwe volger Jolanda, leuk dat je me gevonden hebt!

Een kaartje maken met een 'tabblad' stond al een tijdje op mijn to-do list. Ik heb er van het weekend maar eens werk van gemaakt. :) De voorkant van de kaart wilde ik eerst vrij simpel houden, maar wat versiering stond toch wat gezelliger. Grappig dat zelfs jute prima uit te snijden is in de Cuttlebug. Deze kaart komt voor de verkoop in de Creatiewinkel.


Gebruikte materialen:
- Papier: Forever Friends
- Letters: Nellie Snellen clippunch alfabet
- Hart: jute gesneden met mal van Nellie Snellen
- Roze en beige bloemen: onbekend
- Parel: Keli Hobby
- Touw: AH

5 opmerkingen:

  1. Mooi! Leuk dat jute hart met de roze bloemopbouw. Een mooie combi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ~Een heel lief kaartje en super dat je ook jute hebt durven uitsnijden, ik wacht met dat soort experimenten altijd op anderen haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! Mooi de jute hart met grote bloem!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dit leuk! Stoer hartje met zacht gekleurde bloemen - staat goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettend lief kaartje! Leuk dat jute hart, dat is er een om te onthouden hihi. Mooie kleurencombinaties. Groetjes Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!