maandag 22 juli 2013

Xenos-tape

YES / HELP *, de Xenos verkoopt nu ook al washi tape! We zijn nergens meer veilig. ;-)

* Doorhalen wat niet van toepassing is.

Mijn moeder had ze zien liggen (ik heb ze in de folder nog niet gezien), dus ik ging uiteraard ook even een kijkje nemen. Ik kan toch niet in de zon liggen met dit weer, dus ik dook even op mijn fiets voor een tripje naar de Xenos. Ik vond er zes verschillende setjes, per twee verpakt voor 2,30. Ik heb van alle rolletjes in de winkel even een fotootje met mijn mobiel gemaakt, zodat jullie weten wat er hier in de winkel lag. Ik nam ze namelijk niet allemaal voor mijzelf mee (ben er bijna trots op, haha).


Ik heb naast een aantal tapejes, ook eindelijk weer eens mooi papier gekocht. Natuurlijk heb ik al bergen liggen, maar ik kom er met mijn huidige papiertjes gewoon niet meer uit. Dus ik kocht (met korting!) eindelijk eens wat paperblocks die al een hele poos op mijn wishlist staan. Van Authentique: Loyal, Irresistible en Lovely. Van My Mind's Eye: Ruby. En ook maar een echt pakketje van Eline's Beach. Daar kan ik voorlopig wel even mee vooruit. :)

En dan nog meer leuks: Ik heb de mooie candy van ZieZo Knutsels gewonnen! Echt een heel mooi pakketje komt binnenkort mijn kant op. Whiehoe!

In tegenstelling tot vele mede-bloggers heb ik geen vakantie, het kinderdagcentrum waar ik werk valt onder de zorg en niet onder het onderwijs (kids met een verstandelijke/lichamelijke beperking)... dus helaas geen zomervakantie voor mij. Voor de vakantiegangers: geniet van deze super zonnige week! En voor de niet-vakantiegangers... bikkelse deze week.

14 opmerkingen:

  1. Oh help, nog meer leuke tapejes... Die met de zebraprint is gaaf... En ik heb er al zoveel, zucht... Benieuwd of ik de verleiding kan weerstaan! Hier nog verlof, dus wel lekker vrij, maar bikkelse deze week en hopelijk kun je de kanjers op je werk wat verkoeling bieden! Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oohhh nee nog meer tape ik heb voordat ik op vakantie ging nog snel wat rolletjes bij de wibra gekocht de cassiere vroeg al wat gaat U daarmee doen uitdelen? Euuhh nee ze zijn allemaal voor eigen gebruik..........

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou je kindjes op het kinderdagcentrum zullen het ook wel warm hebben dus lekker verkoeling opzoeken. Ik ga me inhouden en geen tapejes meer kopen, gelukkig heb ik geen opmerking van de cassiére gehad bij de Wibra, want daar heb ik me ook wat weg gesleept ;-)) gefeliciteerd met je super prijs, echt geweldig! Geniet nog van de zonnige week, ik ga ook weer aan het werk, en ik moet overdag met de hitte slapen, ook geen pretje!! Maar voor iedereen die vakantie heeft super weertje. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Argh alle winkels worden besmet met het washivirus :P
    Maar gefelicteerd hey met het winnen van de gave candy!!
    hopelijk kunnen jullie lekker met water spetteren deze week met de warmte, succes!!

    vera

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi Miranda, hoezo verslavend haha, het is gewoon hebben. hebben, hebben, ik merk wel dat ik er ook steeds meer verslingerd aan raak, als ik er nu eens iets meer mee deed, hoewel, ik ben het nu toch gaan gebruiken, lekker knalroze , op een kinderkaart, groetjes en werk ze, voor die kindertjes valt het ook niet mee, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk toch? Ik heb er zelf niet zoveel mee, maar kan me wel voorstellen dat je er gek van bent. Van harte met de candy, leuk! Sterkte met het werk, in dit warme weer geen pretje...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Mirande, leuk een tapejes update! Vind de bovenste met de poststempels super!
    Gaaf dat je die leuke candy gewonnen hebt. En ook ik moet nog gewoon werken hoor, dus ik leef met je mee.Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goede tip! Enne.. waar koop jij papier in de aanbieding?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kocht mijn paperpads met korting online bij 't Hobby Hoekje de Linge. In juli-aug 20% korting. Ze hebben veel keuze, maar niet alles is meer leverbaar (ik greep mis bij Authentique - Pride). https://www.hobbydelinge.nl/n1/13059/Paper_Pads_en_Packs.htm

      Verwijderen
  9. Wat een leuke tapejes weer Miranda, heb er dit weekend 'enkele' in de Hema gekocht. Gelukkig is er geen Xenos bij ons in de buurt.
    Gefeliciteerd met je gewonnen candy!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou lekker dat je die gave candy hebt gewonnen zeg!
    Zie tussen de tapejes veel herkenbare dessins zomaar, van de Hema en de Action en de Wibra...
    Warm werken voor je, wij zijn van die gelukvogels die van een dag zwembad rechtstreeks door rijden naar het strand...heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel knap dat je ze niet allemaal genomen hebt! Ik heb een washi-koop-stop dot de Knotsgekke Kaartendagen in Den Bosch :) Dan mag ik pas weer :) Heb met mijn moeder ook een bestelling gedaan via Etsy, dus daar eerst maar op wachten

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met het winnen van de candy. Voor mij geldt YES. Volgende week ga ik met ons mam een dagje winkelen, dus meteen ff tapejes scoren. Ze zijn niet allemaal even leuk, maar er zitten zeker wel bruikbare tapejes tussen. Als ik meer verschillende vind, zal ik dit ook ff posten. Bedankt voor deze tip.

    Groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat gaat goed daar! ;) Candy gewonnen èn weer tapejes gescoord! Leuk joh! Werkse, maak er maar een waterfeest van met de kids :). Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!