dinsdag 1 december 2015

Themadag #72: DIY Home

Mijn tweede themadag met de mooie papiertjes uit het blok van Pebbles: DIY Home. Dit keer twee geboortekaarten. Dat ik af en toe een klungel ben weten jullie inmiddels wel toch? Ik wilde een vierkante kaart maken, maar rilde het vel op 10,5 cm in plaats van op 13,5 cm. Een flink verschil die ik niet zomaar kon verbloemen, dus toen besloot ik het model van de kaart maar aan te passen en de voorkant wat smaller te maken dan de achterkant (en van de achterkant 3 cm af te snijden). Opgelost!



Gebruikte materialen:
- Papier: Pebbles (DIY Home)
- Romper: My Favorite Things
- Letters: alfabet Eline Pellinkhof
- Tekst: CraftEmotions

14 opmerkingen:

  1. Leuk opgelost zo Miranda ! Ik haal ook zo'n stoten ook :)
    Je kaartjes zijn erg leuk ! Lekker stoere geboortekaartjes !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartstikke leuke kaartjes. Die rompertjes blijven ook erg leuk! Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zulke geintjes hebben we allemaal wel eens... dan moet je even je idee aanpassen! Ik vind ze ontzéttend gaaf geworden!!! Strak, stoer, sterk van kleur, geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief en stoer, daar hou ik van!! Gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prima opgelost, herken het wel. En het formaat hoeft ook niet altijd standaard te zijn. Gaaf zijn je babykaartjes, beetje stoer ook.Erg leuk die lettervlaggetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg handig opgelost, en de kaartjes zijn nog superleuk geworden ook!!
    Lieve groetjes, Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Loooooove Loooooove Looooooveeeee! Je kaartjes zijn geweldig! En met een van mijn lievelingspapierblokken, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaartjes! Het papier was ik nog niet eerder tegengekomen. Erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke, stoere geboortekaartjes! En slim opgelost dat 'versnijden'. Ik zit ook zo vaak te suffen, hihihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze geboortekaartjes zijn wel heel erg stoer geworden.
    Soms moet je van de nood een deugd maken, je hebt het heel slim op gelost om je 'foutje' te herstellen.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gelukkig ben ik niet de enige met een "rekenfoutje" op z'n tijd ;-) Je oplossing is goed bedacht! Je kaartjes zijn prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaartjes en als je het ons niet had verteld hadden we gedacht dat het zo had gehoord. Super oplossing en hele mooie kaartjes.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Slimme oplossing! En dit is papier met een heb gehalte ;) heel leuke kaartjes heb je ermee gemaakt. Rompers blijven het goed doen op babykaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prima oplossing! Leuke stoere kaarten met wat donkerder papier maar dat vind ik juist leuk, is weer eens wat anders!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!