woensdag 23 december 2015

Isabel en Yelte

Hoera, weer twee kleine wereldburgers geboren!

9 december beviel een collega van mij van haar zoontje, hij kreeg de naam Yelte. Een stoere kaart voor deze kleine knul. Met een handige timmerman als vader vond ik de schroef-brads ook wel toepasselijk.


Ik weet dat de kamer van Yelte een behangetje heeft met sterren, dus toen ik tegen leuke mini koffertjes bij de Xenos aanliep moest ik die meenemen om het cadeautje in te verpakken:


Bij de HEMA hadden ze grijs-witte kleding hangen én mega schattige baby kniekousen... met sterren! Hops, ook voor in de koffer! Bij de Action verkopen ze tissue paper in allerlei kleuren, erg leuk om het geheel nog wat gezelliger in te pakken:


En natuuuuuuuuuuuurlijk wilde ik de naam van de kleine op het koffertje hebben:


Voor een vriendin die 30 november is bevallen kocht ik natuurlijk ook zo een enig koffertje. Zij beviel van een dochter, Isabel, dus dan is een koffertje met hartjes leuk. Roze kleertjes (ja, die wél met sterren... zijn we allebei fan van!) en ook hier weer een velletje tissuepaper vullen het koffertje.




Ik heb nog een collega die met zwangerschapsverlof is nu, 
dus ik mag in januari weer aan de slag voor een leuk presentje! :-)

15 opmerkingen:

  1. Wow, wat gaaf.......dank voor de inspiratie!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaartje is erg leuk, die gescheurde randjes geven een stoer effect. Om te onthouden ;-) En die koffertjes, super idee! Dat geeft net iets leuker weg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Miranda, geweldig, leuk gedaan die koffertjes! En dan zo gaaf met de namen erop! Erg mooi! Kaartje voor Yelte is ook erg gaaf, leuk zo met die labels! Superleuk setje! Groetjes, Miranda v.d.W.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Da's leuk geworden! Allebei heerlijk in thema. Super gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat enig allemaal, jouw kaartjes en de gepimpte koffertjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk gedaan, Miranda! Zo'n kadootje is een feest om te krijgen en uit te pakken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke cadeautjes! En wat een schattige kleding en sokken! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke cadeau's, erg schattig en ook stiekem stoer! Zo'n koffertje vinden ze ook leuk als ze zelf kunnen lopen, dus kan nog jaaaaren mee ;-)
    Je kaart is stoer, gaaf!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een superleuke cadeautjes heb je gemaakt, daar kun je mee aankomen!
    Ook de kaart vind ik heel leuk zo met die labels.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart heb je voor Jelte gemaakt, leuk die labels met z'n gegevens. En ook de gescheurde randen vind ik heel erg leuk. De twee cadeau koffertjes zijn SUPER, wat leuk om hierin je geschenkjes te geven.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit zijn echt de leukste kadootjes.
    En als je de naam van het babytje verwerkt op je creatie zullen de ouders er zeker weten heel blij mee zijn!!
    Mooi gedaan hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ah dit is weer zo helemaal af!! Echt gaaf. Die koffertjes zijn zo'n leuk kraamcadeautje! EN dat je een met sterren vindt en een met hartjes! Top!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een geweldige cadeautjes, deze koffertjes! Ook de timmermanskaart voor Yelte is heel tof. Dat tissuepapier is trouwens ook wel heel erg leuk. Maakt de cadeautjes extra feestelijk. Gezellige kerstavond!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk gedaan! En dat tissuepaper maakt het inderdaad helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!