vrijdag 30 januari 2015

Washiweek 5/5: baby (op komst)

Een herinnering voor mijn huidige volgers: klik HIER voor mijn Give Away!

En voordat je het weet, is de laatste dag van deze washiweek alweer aangebroken!

Vandaag laat ik jullie mijn favorietjes zien. Aangezien ik 'best wel' wat keuze heb uit mijn rolletjes, pakte ik er voor 2 kaarten weer wat andere kleuren bij. Plakken, stempelen, snijden... klaar! Ik had in eerste instantie twee andere kaarten voor deze dag ingepland, maar eigenlijk vond ik die te 'gewoontjes' (ik heb ze onderaan deze post alsnog geplaatst). Dus toen ik met een ander idee aan de slag ging, werden spontaan deze lieve kaartjes geboren. Inspiratie vond ik in DEZE pin, een idee van Dolores Schaeffer.




De volgende kaarten kwamen niet helemaal door de keuring voor deze washiweek. ;-)


Ik heb ge-no-ten van het eindeloze plakken. Ik maakte de gehele washi-serie in mijn vakantie van laatst (op de drie babykaarten van vandaag na dus ;-) ) en aan het einde van deze rit heb ik dus weer veertien washi-kaarten voor de voorraad er bij. Ik kan weer even vooruit! Ik hoop dat jullie deze washiweek ook weer leuk vonden en misschien wat inspiratie hebben opgedaan. Laat het weten als je bent geïnspireerd door een van de kaarten, dan kom ik even bij je gluren om te kijken hoe je de inspiratie hebt verwerkt op jouw creatie!

I. Love. Washi. <3

16 opmerkingen:

  1. Deze kaartjes zijn ook weer helemaal tof! Wat zijn ze leuk van kleur, en ja, ik vind ze mooier dan de onderste kaarten. Jij kunt vooruit met je washi-collectie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke washi kaarten, Miranda. Heel inspirerend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaartjes, ziet er allemaal gezellig uit! Vind de bovenste 3 ook het leukst, grappig dat poloroid-beertje!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke reeks kaartjes werd het zo ! mooi
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Miranda wat heb je weer een leuke washi tape kaarten gemaakt
    Super
    Liefs en alvast een fijn weekend
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk! Ik ben ook weer helemaal aan het plakken geslagen ;-) Op vrijdagochtend heb ik 3 kwartier de tijd om thuis te zitten (eerst moet ik mijn oppaskindjes op school brengen en erna moet ik naar mijn vrijwilligerswerk) en in die korte tijd heb ik 5 kaartjes gemaakt, met washi tape natuurlijk. Door jouw kaarten vond ik weer nieuwe inspiratie en daaruit zijn weer andere dingen ontstaan... echt leuk! Ik heb nog geen idee wanneer ik ze zal posten, maar het zal wel binnenkort zijn!
    Ik vind de babykaartjes echt superlief! En de Baby op komst kaartjes zijn ook erg tof!
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedankt voor weer een washi-week vol inspiratie! Dit zijn ook weer hele leuke. Die met het polaroid-beertje zijn enig.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superleuke kaarten weer, Miranda....de onderste rechts vind ik de minste, maar die andere vind ik ook best wel leuk. Ben net nog de stad in geweest: heb nog 3 pakjes washi tape bij de Wibra gescored...nu nog even tijd maken/vinden....fijn weekend!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuk! Bedankt voor alle inspiratie, al blijft washi tape voor mij vooral iets om cadeautjes mee in te pakken ;)
    Dat auto'tjes tape is te leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie afsluiter van deze washi-week! Jij een berg kaartjes erbij, wij weer een berg aan inspiratie! Leuk gedaan! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh die eerste drie zijn echt leuk en blij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind ze superleuk Miranda. Misschien moet ik ook maar eens met de rolletjes gaan zitten en gaan plakken. Leuke voorraad hoor!
    groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Miranda, wat een leuke kaartjes weer! Jij hebt weer een voorraadje kaarten en wij een berg inspiratie! Bedankt! Fijn weekend! Groetjes, Miranda v.d.W.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ze zijn zeker weer helemaal toppie, vooral de derde, maar dat zal door de kleurtjes komen! Lekker dat je dan ook zo kunt genieten terwijl je bezig bent, dat is toch het belangrijkste van de hobby. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige afsluiting van de washi-5-daagse.
    Bedankt voor alle inspiratie.

    Groetjes, Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Te leuk.
    Ik ga er vandaag mee aan de slag, je hebt mij echt ZWAAR geïnspireerd!
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!