maandag 19 januari 2015

Afscheid ZieZo Knutsels

Heel erg bedankt voor de felicitaties en leuke berichten op mijn verjaardag eergisteren!

Vandaag een bijzondere post voor ZieZo Knutsels. Ik heb een jaar lang met ontzettend veel plezier gewerkt met de materialen van ZieZo Knutsels, maar vandaag laat ik jullie mijn laatste creatie zien als lid van het designteam. Dat vind ik heel jammer, maar die beslissing heb ik natuurlijk niet zomaar genomen. Zoals jullie in het begin van het jaar hebben kunnen lezen, wil ik minder 'moeten' op knutselgebied. Ik wil mijn vrije tijd weer besteden aan projecten waarbij ik vrij kan 'aanrommelen'. Daarnaast ging het werken met alleen stempels mij steeds moeizamer af, waardoor het tijd was om afscheid te nemen. Ik heb mij de afgelopen maanden naar hartenlust kunnen uitleven met de mooie stempels, maar na lang wikken en wegen heb ik toch de knoop doorgehakt en is vandaag mijn laatste bijdrage te zien op het blog.

Natuurlijk neem ik niet met alleen maar tekst afscheid, ik heb nog een leuk presentje gemaakt. Ik maakte dit envelopje met leuke inhoud voor de verjaardag van mijn moeder, zij is dol op het strand thema. Tegelijkertijd is het thema een beetje symbolisch: ik begon er mijn ZieZo-tijd mee en ik sluit er nu ook weer mee af... Klik HIER om het gehele 'High Tea' bericht te bekijken op de blog van ZieZo Knutsels.


Mijn favorietjes van mijn werk als DT-er:

  [ Klik ]                                             [ Klik ]

 [ Klik ]                                             [ Klik ]

 [ Klik ]                                             [ Klik ]

 [ Klik ]

Sandra en Helga, bedankt voor de mooie, leuke en gezellige tijd die wij samen hebben gehad, met als hoogtepunt achter het kraampje staan en het vieren van de KreaDoe eind 2014. De stempels van ZieZo Knutsels gaan zeker geen stof vangen, maar ik ga ze in de toekomst mooi combineren met de rest van mijn uitgebreide knutselcollectie! Trouwe volgers: bedankt voor de vele bezoekjes en reacties die ik van jullie heb mogen ontvangen op de creaties die ik maakte voor ZieZo Knutsels, zowel op mijn eigen blog als op de blog van ZieZo Knutsels. Ik vind het ontzettend leuk dat jullie je opbouwende kritiek of geweldige complimenten hebben gedeeld, ook in real life op de beurzen!

Liefs,
Miranda

15 opmerkingen:


  1. Je hebt hele mooie creaties altijd gemaakt, altijd met veel plezier naar gekeken,
    maar je gaat gewoon zelf lekker verder, dus is er nog genoeg leuks te zien hier ☺

    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat je een beslissing hierover hebt kunnen nemen! Goed dat je kiest wat voor jou erg fijn is! En inderdaad, werken met alleen stempels kan soms erg moeilijk zijn, of als je per se met bepaalde materialen moet/wil werken. Ik heb dan altijd dat het me toch niet lukt! Veel plezier met allerlei dingen combineren en aanrommelen!
    En ik vind het envelopje en de rest van het pakketje prachtig!
    Groetjes,
    Mirjam
    PS: Ik heb gisteren nog kaarten gemaakt, geïnspireerd op kaarten die jij pas hebt laten zien. Ik ga ze vandaag op mijn blogje zetten en zal er, natuurlijk, een linkje naar jouw blog bijzetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Miranda,
    je hebt heel wat mooie dingen laten zien met de stempels van Ziezo. Maar ik kan me ook voorstellen dat je weer eens wat vrijer wilt zijn.
    Je creatie van vandaag is weer helemaal leuk! Is je moeder natuurlijk blij mee.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog gefeliciteerd! Wat heb je mooie dingen gemaakt de afgelopen tijd. Goed dat je de knoop hebt doorgehakt, hopelijk geeft dat je weer wat meer rust en ruimte. Wat je schrijft herken ik wel, dat was voor mij ook reden om een samenwerking te beëindigen. Het 'verplicht' knutselen breekt op een gegeven moment op, hoe leuk alles er om heen ook mag zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kunt terugkijken op een leuke periode met veel leuke knutsels, dat is ook wat waard! Hopelijk kun je nu weer meer lekker aanrommelen ;) succes en veel plezier daarmee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vast een lastige beslissing, maar waarschijnlijk wel een verstandige. Nu kun je weer heerlijk je eigen ding doen, zonder dat er iets moet. Ga daar maar lekker van genieten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Er is een tijd van komen en een tijd van gaan. Jij zult de beslissing niet zomaar hebben genomen en dat schrijf je ook. Leuk om nog een overzicht te zien van je werk als DT'er.
    Geniet van alles, waar je van wilt genieten!
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het zooooooo jammer, maar ik snap de keuze die je gemaakt hebt heel goed !!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Als je zo je collage ziet, van wat je allemaal gemaakt hebt het laatste jaar, dan ziet het er wel heel erg goed uit allemaal.
    Leuk hoor. Fijn ook dat wij mochten mee genieten van je werk. Nu kun je je weer consenteren op je eigen creatieve ideeën.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goede beslissing hoor, maar ik snap dat je het aan de andere kant ook jammer vindt. Je hebt er in elk geval heel mooie creaties voor laten zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Soms is het goed om knopen door te hakken. Ik herken dat wel, als er teveel 'moeten' is belemmert dat vaak. Hopelijk kun je nu weer lekker aanrommelen, en doet dat je goed! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het moet ook wel leuk blijven, maar ze de dames zullen het jammer vinden dat je vertrekt, want je creaties voor het blog zijn altijd heel gaaf. Maar als je het gevoel krijgt dat iets moet is dat inderdaad niet goed voor de creativiteit.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Als eerste nog van harte met je verjaardag! Hoop dat je een gezellige dag hebt gehad.
    Het moeten herken ik. Ook ik kan dan blokkeren, en juist het aanrommelen is zo heerlijk, en daar onstaat dan altijd weer van alles uit. Dat was ook de reden dat ik toen stopte bij DCL. Met de liftchallenge en Oma Dee heb ik nu een mooie balans gevonden en gaat het prima.
    Ben benieuwd naar je nieuwe creaties. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie afscheids-knutsel heb je gemaakt! Ook leuk voor je moeder, wat een gaaf cadeau! Lekker blijven genieten van het fröbelen, hoor!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!